• BIST 102.270
  • Altın 149,533
  • Dolar 3,5485
  • Euro 4,2033
  • Trabzon : 21 °C

Kavşakta yine kaza 1 yaralı

09.11.2007 21:44
Kavşakta yine kaza 1 yaralı
İlçemiz Belediye kavşağında meydana gelen kazada 1 öğrenci yaralandı.

Edinilen bilgiye göre, Necmettin Kemal yönetimindeki 28 RA 852 plakalı otomobil ilçenin Belediye kavşağında yolunun karşına geçmeye çalışan Nurullah Gedikliye çarptı. Kaza sonrası yaya Nurullah Gedikli ve araçta bulunan Hasan Yaşar Kemal yaralandı. Yaralılar çeşitli hastanelerde tedavi altına alındı.
Kaza ile ilgili soruşturma devam ediyor

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Metin Kurucelik
15 Aralık 2007 Cumartesi 22:34
Görevliler is Basina
Bir kere Akcaabata izine gelsemde bir kaza atlatmasam.Ben o isiktan cocuklarimla gecerken cocuklarimi ezecektiler zor kurtardim.Ne görevli görevini yapiyor nede denetleme kurumu denetliyor herkes hala bilincsiz.O kücücük Akcaabatta tam üc tane yarim kavsak var o kadar basit hatalarla insanlar öldürüliyor,bize düsman gerekmez.Trafik isiklari hep bozuk yaniyor neoldugu belli degil benim memleketim böyle olmamali disiplin olmayan yerde hersey olabilir önce adam gibi adam olmamiz lazim.Her zaman önce insan bunu unutmayin.
kahraman kutlu
16 Kasım 2007 Cuma 17:04
korkak olmayalım biz trabzonluyuz.
bir evladımız yaralandı. belki de sakat kalacak. emniyetçilerin sitemine şahit oldum. o kadar kalabalıkta bir müslüman gelip de kırmızı geçti dememiş. görüp de bildirmeyenlere yazıklar olsun. en azından ankesörlü telefona gidip de araç sürücüsü kırmızıda geçti ben gördüm deyip bir ihbarda da mı bulunamazdınız. trabzon emniyetine bildir... en azından suçlu cezasını görsün değil mi yaa...
daha duyarlı olalım bize yakışmıyor.
osman kayaş
15 Kasım 2007 Perşembe 11:01
olmaz öle ışık
ordaki ışıklar hatalı.direkt kırmızı yanıyor.sarı ışık yanması lazımm birazz..
soner
11 Kasım 2007 Pazar 23:31
O kavşakta yeşil ışık süresi hatalı
Orada birinci yolu karşıya geçer geçmez hemen kırmızı yanıyor.Emsal diğer kavşaklarda yolun tamamını geçebilecek kadar süre ayarlanır ama burada süre yetmiyor ve insanlar 3 defada karşıya geçmekten sıkılıp yola fırlayabiliyor.Bunu görmüyorlar mı?

Ayrıca dortyol Osmanbaba kavşağında ciddi bir kaza olduktan sonra oraya sinyalizasyonun yapılacağından eminim...
Diğer Haberler
  • Soylu "Kötü Adam ben Olayım"24 Eylül 2017 Pazar 16:18