• BIST 106.991
  • Altın 151,481
  • Dolar 3,6762
  • Euro 4,3196
  • Trabzon : 13 °C

Kavşakta Kaza 1 ölü

12.03.2008 16:09
Kavşakta Kaza 1 ölü
Akçaabat’ta meydana gelen trafik kazasında bir kişi hayatını kaybetti

Akçaabat’ta Meydana gelen trafik kazasında bir kişi hayatını kaybetti

İlçemiz Belediye Kavşağında meydana kazada Hakkı Değermenci hayatını kaybetti.


Saat 13:20 de Samsun istikametinden  Trabzon istikametine gitmekte olan Süleyman B. yönetimindeki 61 K 4101 plakalı kum yüklü tır, yaya geçidinden yolun karşısına geçmeye çalışan Hakkı Değermenci’ye çarptı. Yaklaşık 25 metre araç altında sürüklenen Değermenci olay yerine gelen 112 Ambulansı ile Trabzon Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Değermenci burada yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.
Kazada hayatını kaybeden Hakkı Değermenci'nin İlçemiz Akpınar Beldesinde ikamet ettiği öğrenildi.
Olay sonrası araç sürücüsü Süleyman B. emniyet müdürülüğü ekiplerince göz altına alındı.   

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
C.KURUCELIK
04 Haziran 2008 Çarşamba 17:23
KACINCI KEZ
ikidefa gözümle ayni olaylari gördüm ama BLD Baskani karsidan göremiyo herhalae hi
bayraktar
14 Mart 2008 Cuma 12:35
bayraktar
orda bi yanlış anlaşılma vardır.allah rahmet eylesin
M.Kurucelik
13 Mart 2008 Perşembe 14:56
Karmakudal
Bu kelimeyi sadece Karadenizliler kullanir.Daha önceleride belirtmistim calisan cook gibi görülsede görevini hickimse adam gibi yerine getirmiyor,herkes herkesi idare ediyor.Ne denetim var ne bir Kural nede Disiplin böyle gelmis böyle gider misali.Bir ADAM cikipta Kurallari uygulatamiyor yaziklar olsun.Ya bir degilde iki Kavsak olsaydi Akcaabatta ne olurdu diye düsünüyorum.Beyler kazancinizi hak edin,görevini yapmayanin geliri haramdir.....
kahraman
13 Mart 2008 Perşembe 14:05
herkese sorumluluk düşüyor.
Allah rahmet eylesin. bir daha da olmasın böyle kazalar. yayalar ışıklara rayet etmiyor. bu da bir gerçek. bu noktada çok can yandı. üst geçit yapılsın lütfen.
levent bayraktar
13 Mart 2008 Perşembe 09:48
kavşakta kaza
Gerçekten utanç verici bir olay.Ne zaman aklımız başımıza gelecek.Bugün o adamcağıza yarın bize.Sahil güzel,parklar güzelde insanımız oraya güvenli ulaşabiliyor mu?Önümüz yaz mevsimiolabilecek kazaları düşündünüz mü?Koskaca ilçe ama ne yazık şehrin merkezinde ne bir alt geçit nede bir üst geçit zormu bunları yaptırmak?Kimin görevi bunları yaptırmak.Yetkilileri göreve davet ediyorum.Daha kaç can kaybı yaşanacak.İnsan hayatı bu kadar ucuz mu?Yoksa çok yakın birinizin başına bir kaza geldiği zaman mı bu işler yapılacak?Daha kaç Zeki'ler,Ali'ler,Ayşe'ler ve Emine'ler birilerinin ihmali yüzünden yok olup gidecekler.Saygılarımla enkısa zamanda bişeylerin yapılması umuduyla.
Diğer Haberler
  • Akpınarda Samanlık Yandı06 Ekim 2008 Pazartesi 21:55