• BIST 106.825
  • Altın 145,460
  • Dolar 3,5178
  • Euro 4,1299
  • Trabzon : 26 °C

Karadenizspor 4-Sebat 1

11.09.2008 16:21
Karadenizspor 4-Sebat 1
Akçaabat Sebatspor Karadenizspor ilkyarı sonucu. tek golümüz Ziya'dan.

Trabzon Karadenizspor kendi sahasında Akçaabat Sebatspor'u konuk ediyor. Maç başladı.

İşte İlk onbirler;

 

TRABZON KARADENİZSPOR 4  –AKÇAABAT SEBATSPOR 1

STAD: Yavuz Selim Stadyumu

 

HAKEMLER: Yasin Güleç xx, Salim Duran xx , Metin Cebeci xx

 

TRABZON KARADENİZ: Yakup xxx, Necdet xxx, Mustafa xx, Erhan xxx, İsmail xxx, Emre xxx, Yunus xx, Gökhan xx, Sami xx(Dk. 82 Fatih ?), Cemre xxx, Eren xxx

 

AKÇAABAT SEBAT: Can Emre x, Mehmet İpek x, Mehmet x, Eyüp x, Sami x, Adem x (Dk. 65 Serkan ?), Murat x (Dk. 65 Semih x), Ümit Can x, Hakan x (Dk. 46 Ziya xx) , Osman x, Rahman x

 

Sarı Kart: Dk. 13 Yunus Trabzon Karadenizspor, Dk. 50 Mehmet İpek (Akçaabat Sebatspor)

 

Goller: Dk. 11-34 Eren, Dk 33 Emre Dk. 62 Cemre (Trabzon Karadenizspor), Dk 75 Ziya (Akçaabat Sebatspor)

 

Akçaabat Sebatsporlu bir grup taraftar takımlarına destek oluyor. Maçı Trabzonspor teknik direktörü Ersun Yanal'da izliyor

11. dakikada organize gelişen Karadenizspor atağında soldan Sami Büyüktopaç'ın kestiği ortaya Eren Görür iyi yükseldi ve yakın mesafeden Akçabat Sebatspor'un kalecisini avladı.Bu golle birlikte Karadenizspor rakibi karşısında 1-0 öne geçti.

Dk.24 Sol kanattan gelişen Akçaabat Sebatspor atağında ceza alanı içerisine kadar giren Ümit Can Çok iyi vurdu. Kaleci Yakup direk dibinde topa sahip oldu.

 

Dk.33 Gol Emre Özivgen

Dk 35 Gol Eren

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
C.KIRANDİ
12 Eylül 2008 Cuma 21:53
BÜYÜK BAŞKAN GÖREVE....
SAYIN FARUK BAŞARAN'I BAŞKAN OLARAK GÖRMEK İSTİYORUZ,TEKNİK DİREKTÖR OLARAKTA HAKAN AYVAZ'I TEŞEKKÜRLER...
1923 Sebat Gençlik-izmir
12 Eylül 2008 Cuma 16:54
Sebatın SATILIK yazısını kim görmek ister ki?
Cebbar bence sen acil Ts ye katılma konusundaki düşüncenden vazgeç. bu düşünce kulübü kuranların ve emek vermiş rahmetli insanlarını kemiklerini sızlatıyordur ve benide üzüyorsun bunu bir sebatlı yazamaz.
Hep aynı örneği veriyorum; Sebatı TS ye Resmi anlamdaki katma olayı, kurtuluş savaşından önceki ülkeyi verelim diyenler , bir de ulu önder Atatürkün liderliğini yaptığı ülkeyi vermeyenler gurubu vardı. Sen hangi gurupta oluyorsun?
Diyeceğim kulüp olarak kötü dönemlerden geçiyoruz
Şehrin herkesiminden ileri gelenler çıkıp bir platform yapıp,kulübü iyilkeştirmek varken kim var ortalıkta? kimse yok. Şenol Başkanı bu yalnızlıkta kutlamalıyız hesabınıda bundan sonra geleceklere birlik yapmak isteyenlere sormalıyız
alikemal aslan
12 Eylül 2008 Cuma 10:51
sebatlımıyız
bakın arkaaşlar bu iş yönetim falan işi değil bu iş akcaabatlının takımına sahip çıkmaması işidir . kim başkan olsa birileri çıkıp bunlarmı yapacak diyo ne olacak bunun sonu artık herkes kendine çeki düzen versin yazık oluyo kocaman çınarımıza.herkes şapkayı kendi önüne koysun.benim sebatla ilgli şahsi tespitlerim
1.bu iş bu başkanla olur.
2.ama bu teknik kadroyla olmaz çünkü ne takımın teknik kadrosu nede yanlarındaki genel kaptan nede takımn manajeri futbolcuları toparlayacak motive ed bilecek yetenek vede beceride değil.
3.genel koordinatör takımda ne iş yapıyor merak ediyorum.
4.akcaabatta bu takımı çalıştıracak yetenekte hocayok bunu kabullenelim.
5.akcaabattaki hocalar sebatta çalışalım 3 kuruş maaş alalım aracı olmaktan başka bişe olarak görmediklerinden antrenörde olamazlar yani onların amacı para
6.bu iş bu işi bilen vede becerecek olanların yani profosyonellerin işi
7.akcabat olarak artık bu takıma sahip çıkalım yönetime destek verelim .
8.demekki bu takıma fayda asağlayacak dışardan iyi bir hoca bulalım devre arası en az 4 transfer yapalım.
9. geçmişte kulübü icraya vermiş antrenör futbolcuyla bu işler olmaz anlayalım.ayrıca akcaabatlı futbolcu sevdasından vaz geçelim takıma gelen her futbolcunun bizim evladımız olarak kabul edlim.son olarak kadro dışı bırakılan vede geri çağrılan futbolcuları geri alırsan bu kadar verim alırsın unutmayalım
en önemlisi arkadaşlar sen ben vede aramızdaki husumet vede dedikoduları kaldıralım tek sebatlı olalım arkadaşlar
yanlışmı bilmem ister katılın ister katılmayın saygılar
CEBBAR
12 Eylül 2008 Cuma 09:26
çoook kötüüüü...
ilk defa duydum gerçekten kulübün borcu dort trilyonmu? dudak uçuklatacak rakam yaa!!...bekii nereye nerelere harçanmış...!!evet bunlar en en önemli sorular???...yoksa top görse oyuncakmı bu diye kişiler fitbolcumu yapıldı akçaabat da??...kendini bişey sanan çeştli akçaabatın yerlerinden bu top işinden hhiç alkası olmayanlardan topçu yapılarak bunlaramı verildi bu paralar...evet yüzlerce sorular daha..!! ne etsin şenol bey akçaabat birilerinin tapulu malıymış gibi kullanıldı kulüp ondan önce??kendi yorumum böyledir..bir önceki birkaç arkadaşın dediği gibi evet en makulü trabzonspora katılmalıydı sebat .süre geçmiş değil iptal olun ve ts'a katılın. böyle ligin sonu gelmeyecek görünüyo..diyorum bunlar benim şahsi yorumumdur gördüğüm bu ve akçaabatın yüzde 95 ide benim gibi düşündüğünü biliyorum..!!evet başarılar
hasan
12 Eylül 2008 Cuma 09:01
gülermisin ağlarmısın
sebatı şu iki cümle anlatıyor hoca mehmet salih ve sporcu hakan ne tez unutuldu.kulube hacız koymuşlar bina içindeki eşyaları sattırmışlar beyler sebatta satılacak bir şey kalmadı aciiiiiiiiiiii.
Diğer Haberler
  • Akçaabat Sebatspor'a Yakışmadı22 Mart 2017 Çarşamba 16:29