• BIST 108.489
  • Altın 152,547
  • Dolar 3,6704
  • Euro 4,3242
  • Trabzon : 16 °C

Kadro Dışı Kalmıştı

05.01.2009 20:12
Kadro Dışı Kalmıştı
Akçaabat Sebatspor'da Ziya Şakar Karadenzispor ile anlaştı.

Akçaabat Sebatspor'da bir süre önce başkan Şenol Ayvaz tarafından kadro dışı bırakılan Ziya Şakar, Trabzon Karadenizspor'a verildi.

Öte yandan Başkan Şenol Ayvaz'ın almak için yoğun çaba harcadığı Volkan Glatt ve Metin Tuğlu'nun transferi gerçekleşmedi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
celal abanoz
09 Ocak 2009 Cuma 13:23
kotu oldu
ZİYA GİBİYETENEKLI FUTBOLCUYU SATMALARINA ÇOK UZULDUK.NEDEN SE HEP İYİ OYNAYAN FUTBOLCULARTI SATIYORLAR
SEBATSPORDAN ALACAKLIMI NEDİR DAAAA.BÖYLE OLMAZ.ZİYA GİBİ GOLCU FUTBOLCU VARMIDA?
hasan çoban
06 Ocak 2009 Salı 08:27
üzüldüm
ziyanın gidişinede ayrıca üzüldüm. işin iç yüzü ne bilemiyorum ama ziya gibi savaşçı herşeyini veren bi adam dışlanmamalıydı. adam yüreğiyle oynadı hep. (izlediğim maçları göz önüne aldığımda)bu sene ne olduda ters düşüldü bilmiyorum.hizmetleri için teşekkür ediyorum kendisine ve başarılar diliyorum herkes için hayırlısı olsun
hasan çoban