• BIST 104.513
  • Altın 162,175
  • Dolar 3,9468
  • Euro 4,6253
  • Trabzon : 15 °C

Jandarmadan Operasyon

02.11.2008 17:52
Jandarmadan Operasyon
Akçaabat’ta uyuşturucu operasyonu.

 

            Akçaabat İlçe Jandarma komutanlığına bağlı ekipler yaptıkları bir operasyonda 3 kg kubar esrar ele geçirdi.Jandarma ekipleri daha önce takibe aldıkları Ahmet B. (43), Ali Ş (48), Mustafa P. (48) isimli kişiler üzerinde arama yaptı. Arama sonucu şahıslar üzerinde 3 kg Kubar esrar ele geçirildi. Jandarma tarafından ilk ifadeleri alınan şahıslar çıkarıldıkları mahkemece tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

 

    Öte yandan Akçaabat Dörtyol Beldesinde bir araçta arama yapan jandarma ekipleri 1 adet ruhsatsız silah ele geçirdi. Silah sahibi H.S gözaltına alındı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
reis
04 Kasım 2008 Salı 18:38
helal
helal sülo sebo ve reşo muro başarılarının devamını dilıyorum
çağatay
04 Kasım 2008 Salı 15:00
vay be
Akçaabat ta eroin, birde tutuksuz yargılanmak için serbest bırakıldı! yani suçluluğu kesin değil, hemde suç üstü yakalandığında! bu kararaı kim vermiş? aynı zamanda güzelim akçaabat a trabzon a bu haberler yakışmıyor... bu insanlar ida edilmeli...
erdal sak
03 Kasım 2008 Pazartesi 20:44
yok
ne oluyor akçaabatta her gün haber oluyor şimdi de bizim belediyede olumsuz haberler geliyor. esrarda bizim köylülerden mi cıktı? h.s geçmiş olsun diliyorum.
Diğer Haberler
  • Akçaabat'ta kaza 3 yaralı19 Kasım 2017 Pazar 14:17