• BIST 106.474
  • Altın 151,840
  • Dolar 3,6440
  • Euro 4,3033
  • Trabzon : 13 °C

istimlak Tepkisi Sürüyor

24.09.2012 11:44
istimlak Tepkisi Sürüyor
Yeni Mahalle mevkiinde yapılan imar uygulaması ile mağdur olduklarını iddia eden mahalle sakinleri, belediyeye olan tepkilerini devam ettiriyor.

 

Akçaabat Belediyesi tarafından Yeni Mahalle mevkiinde yapılan imar uygulaması ile mağdur olduklarını iddia eden mahalle sakinleri, belediyeye olan tepkilerini devam ettiriyor.

Akçaabat’ın arka kısmında geçecek olan ve ihalesi yapılarak bazı kesimlerde inşasına başlanan yolun geçtiği Yeni mahalle’de arsa sahiplerinin belediyeye olan tepkileri devam ediyor.  Mahalleliler arazilerinin bedelsiz olarak alındığını ve haksızlığa uğradıklarını iddia ederek Akçaabat belediye meclisinin 2006 yılında uyguladığı ve halk arasında 18. Madde olarak bilinen imar uygulamasının iptal edilmesini istiyor.

istimlak-tepkisi.jpgBirkaç kez Akçaabat belediye meclisine giren mahalle sakinleri, burada haklarını arama yoluna giderken, son yapılan Akçaabat Belediyesi Eylül ayı meclis toplantısına alınmayınca buna tepki gösterdiler.

 İmar uygulaması ise 11 dönümlük arazilerinin 6 dönüme indiğini iddia eden Samet Seis, hem arazilerinin alındığını üstelik hiçbir ücret ödenmeden bunun yapıldığını iddia etti. Seis “topraklarımız bize hiçbir ücret ödenmeden elimizden alındı ve yol yapıldı. Ancak hemen yanı başımızda olan kişilerin arazilerinde yol geçtiği için yüklü miktarda bedel ödeyerek yolu geçirdiler.   Bu haksızlığa ve adaletsizliğe karşı tepkimiz sürecek” dedi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
samet seis
25 Eylül 2012 Salı 13:35
türkiyenin adaleti kalkınması nerde?
şefik türkmen gibilere kimse neden dur demiyor artık...
bertug
25 Eylül 2012 Salı 09:46
2006 NEREEE 2012 NERE?
Bazılarımız haklıymıs gıbı goruluyor fakat sımdıye kadar nye ıtıraz etmedınız sormak lazım?sımdı para odenıyor dıye uygulamayı bozsunlar dıyorsunuz....uc bes kısının sahsı menfaatlerı ıcın akçaabatın tum gelecegının tehlıkeye atılması neyın nesı....sonra bu uygulamayı bozmak kımın haddı ve yetkısındeymıs ki?ılerde cok guzel olacak....tum ınsanlar sızlere dua edecektir....yol verenın ecrını ALLAH cc verır arkadaslar...RIZIK DEGILMIS DEMEK BELKI EN DOGRUSU...
zeyd çölmekci
24 Eylül 2012 Pazartesi 18:35
kendi düşen
kendi düşen ağlamaz yetmedi birdaha belediye başkanlığı verin olmadı birdaha yazık
TIBI
24 Eylül 2012 Pazartesi 13:51
yenimahalle gulle mevkii
baskan demiski ben bu yenimahalleliyi günahim kadar sevmem,birisi gitsin ona sorun neden sevmezmis.Bunun cevabini bulana kadar size zülüm devam edecek.Ilcenin en degerli bölgesini talan eden belediye baskani ve icinden sectigi sözüm ona cani meclis üyeleri,kendilerine ancak rant alani olusturmak icin karar verirler milletin gelecegini düsündüklerinden degil.Cünki bu olusumun yaninda arkasindan hep yiyiciler hep rantcilar hep demirci cimentocular ve onlarin yanindakiler olmustur.Bu gercekleri göz önünde bulundurarak mücadele tarzini belirlemek lazim.Zaten bu baskan ilcenin en skandal baskanlari arasina girmistir.AKP bu adami baskan adayi gösterirkende ilcede daha büyük bir skandala imza atmistir.Halen ilcede secimlerde sandiklar kapatilmakta
Diğer Haberler
  • Akçakale Restorasyon Çalışmaları Başlıyor11 Ekim 2017 Çarşamba 17:49
  • Yıldızlı TOKİ'den Teşekkür Ziyareti11 Ekim 2017 Çarşamba 09:31
  • Trafik Kazası 3 Yaralı10 Ekim 2017 Salı 15:22
  • Yaylacık'da Trafik Kazası10 Ekim 2017 Salı 14:53
  • Çelik "Partiye Küsmek Olmaz"10 Ekim 2017 Salı 14:14
  • Dolandırıcılara 20 Bin Lirayı Kaptırdı10 Ekim 2017 Salı 12:59
  • Nadir Kimi Suçladı?10 Ekim 2017 Salı 11:51
  • Can Ödüle Doymuyor10 Ekim 2017 Salı 11:18
  • Büfeler Alıcı Bekliyor10 Ekim 2017 Salı 11:12
  • Partisinden İstifa Etti10 Ekim 2017 Salı 11:02