• BIST 108.615
  • Altın 144,411
  • Dolar 3,4977
  • Euro 4,1231
  • Trabzon : 28 °C

İşte Kazanalar

29.03.2009 20:57
İşte Kazanalar
Akçaabat ve beldelerde kazananlar listesi

AKÇAABAT: ŞEFİK TÜRKMEN AK PARTİ

(AK PARTİ: 9832 ALINAN OY SAYISI)
(MHP:        :5222   ALINAN OY SAYISI)

 

AKÇAKALE: EMRE AKGÜN AK PARTİ

ADACIK:OSMAN ÇİÇEK DEMOKRAT PARTİ

AKPINAR:M.ALİ DEĞERMENCİ DEMOKRAT PARTİ

AKÇAKÖY:SULTAN MEMİŞ AK PARTİ

IŞIKLAR:ALİŞAN BAYRAM MHP

DOĞANKÖY:KAZIM ATMACA AK PARTİ

DÖRTYOL:CEVAT BİRİNCİ AK PARTİ

ŞİNİK:CEMİL PEHLEVAN MHP

DARICA:MUHAMMET ALTINEL AK PARTİ

DERECİK:ALİ UKUSOY AK PARTİ

SÖĞÜTLÜ:METİN GEDİKLİ MHP

YILDIZLI:YAHYA TARAKÇI AK PARTİ

KAVAKLI:HALİL İBRAHİM DERVİŞOĞLU DP

MERSİN:HAMZA ÖZLÜ DP

DÜZKÖY:SALİH BAKAL AK PARTİ

ÇAL:MEHMET TAYAR AK PARTİ

ÇAYIRBAĞI:HİLMİ KÖROĞLU AK PARTİ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
öz satarili
08 Mayıs 2009 Cuma 01:27
satarida
ne var bu satarida .ne var bu güzel insanlarda ben bir kötülük lerini görmedim tabiki her yerden iyi ve kötü insan cikar .agalar ve basalar bu sataridan cikti .hasiyetliserefli olmaya calis tilar .bayragina milletine devletine bagli bu guzel insan lar .bunlar irandanmi geldilerki böyle .bölücülük yapiyorsunuz .allah sizi isla etsin.sunuda belirteyim belediyeden ben hic bir beklen tim yok.hic bir sey de yapacak degiller .bunuda iyi bilin .parayla satin alinan oydan hayir gel mez .parayla alinan oydan da hayir gelmez .hayirligünler
GERÇEKÇİ
02 Nisan 2009 Perşembe 14:00
dün köstek bugün destek!!!!!
bakiyorumda ne çabuk çark edenler var dün başkani yerden yere vuranlar bu gün methiyeler diziyo biraz karakterli olalim da düşüncemizin arkasinda duralim!!!!!!!gerçi öyle olanlar başkani eleştirmez ya.......bide satarililere sözüm var siz akçaabat belediyesini unutun millet size oy vermiyor çünkü geçmişinden ders aliyor.
lefgali
30 Mart 2009 Pazartesi 17:21
yazık
demekki bir 5 yıldaha kaybettik bakalım neler olucak hakkımızda hayırlısı 10 yılda yapılanlar belli bundan sonra hala akçaabat istenilen seviyeye getirilemediyse neden 3. şansı verme gereği duyulur anlamam
sayın mustafa cumhurun bir açıklaması vardı busitemizde akçaabata hizmeti getireceğiz ama önümüzdeki enbüyük engel şefik türkmen dir demişti şimdi engeller kalktımı kökü anaplı olan ve yıllarca bunu propagandasını yapan biri nasıl olurda birden bire yılların ak partilisi gibi karşılanır bilmem buda siyasetin çirkin yünden biri olsa gerek
BLACKSEA
30 Mart 2009 Pazartesi 12:18
AK PARTİ
EWET BEN HEP DEDİM AK PARTİ ALACAK DİYE MHP DİYE BİRİLERİ HİÇ SUSUMUYODU NE OLDU ŞİMDİ KONUŞMA ZAMANI.DURMAK YOK YOLA DEVAM
semah
30 Mart 2009 Pazartesi 10:26
başarılarının devamı
herşey akçaabat için.bu dönem sizden farklı bir hizmet beklıyoruz.lütfen hizmetlerinizi eşit olarak her kesime yayınız.başarılarının devamını dilerim
Diğer Haberler
  • Sivil toplum ‘evet’ dedi05 Nisan 2017 Çarşamba 14:18
  • Günnar Evet İçin Yollarda27 Mart 2017 Pazartesi 17:59
  • Günnar Akçaabat'ı Dinliyor23 Mart 2017 Perşembe 10:25
  • CHP Akçaabat Hayır İçin Sahada21 Mart 2017 Salı 17:11
  • Günnar Akçaabat'ı Arşınlıyor20 Mart 2017 Pazartesi 14:01
  • Günnar Yoğun Tempoda Çalışlıyor16 Mart 2017 Perşembe 12:46
  • Bakan Soylu Akçaabat'ta Güç İstedi07 Mart 2017 Salı 11:20
  • Akgün "Kınıyorum"22 Şubat 2017 Çarşamba 10:58
  • Sali Cora 'Artık arabayı millet çalıştıracak'12 Şubat 2017 Pazar 11:54
  • Köfteyle Akçaabat’ı Mahkûm Ettiler01 Şubat 2017 Çarşamba 13:58