• BIST 107.202
  • Altın 145,752
  • Dolar 3,5195
  • Euro 4,1384
  • Trabzon : 28 °C

İsmail Batur Sebatspor'da

28.10.2008 21:30
İsmail Batur Sebatsporda
Akçaabat Sebatspor Kulübü Başkanı Şenol Ayvaz, teknik direktörlük görevine İsmail Batur’un getirildiğini açıkladı.

       Akçaabat Sebatspor Kulübü Başkanı Şenol Ayvaz, teknik direktörlük görevine İsmail Batur’un getirildiğini açıkladı.

 

 

    Akçaabat Sebatspor’da Başkan Şenol Ayvaz istifa eden teknik direktör Mehmet Salih Gül’ün yerine İsmail Batur ile anlaştıklarını açıkladı. Ayvaz sitemize yaptığı açıklamada, İsmail Batur ile her konuda anlaştıklarını ve Batur’un yarın takımla çalışmaya başlayacağını söyledi. Ayvaz “İsmail hoca geçmişte bu kulüpte top oynamış e geçen yıl takımı çalıştırmış birisi. Takımdaki birçok oyuncuyu yakından tanıyor. Geçen yıl bu takımda aldığı başarılar ortada, aynı başarıları tekrarlayacağından kuşkumuz yok. İnşallah yönetim, teknik heyet, sporcu ve taraftar beraberce bu camiayı tekrar ayağa kaldıracağız.” dedi.

 

           ADEM VE ZİYA AFFEDİLDİ

 

            Ayvaz yeni hocanın isteği doğrultusunda kadro dışı bırakılan Adem ve Ziya’nın da yeni hocanın isteği doğrultusunda affedildiğini de belirterek “Adem ve Ziya yaptıkları hatanın farkındalar. Takımda ne seviyede olursa olsun disiplinsiz hareket eden sonucu ne olursa olsun gerekli cezayı alır. Nasıl başarılı olanı takdir ediyorsak disiplinsiz olanları da cezasız bırakmamız mümkün değildir. Bu seferlik Teknik Direktör İsmail Batur’un isteği doğrultusunda bu iki sporcuyu da affettik” dedi.

 

Haber:Derviş ALTUNTAŞ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
y.m.g
31 Ekim 2008 Cuma 18:03
adem ziya
takımın en iyileri bence affetmekle doğru bir karar yaptınız
ali
31 Ekim 2008 Cuma 17:08
cumhuriyet
cumhuriyet kulübünde bir cumhuriyet bayramı kutlamsı yayınlayacak bir kimse yoksa vay halimize ......................
akajans
30 Ekim 2008 Perşembe 19:51
ak
ismail hocaya hayırlı olsun .lakin sebattaki asıl sıkıntının ne olduğunu bilen ama hala çözemeyen yönetim kurulu bu takımı kurtarmak için getirdiği ismail batur ,u başarılı kılmak için acaba bu sefer başarılı olacakmı.siz hoca getirene kadar asıl hastalığı tedavi edin.yoksa hastalık herkesi yiyip bitirecek
ahmet tarakcı
30 Ekim 2008 Perşembe 19:26
sebat
sebatı icraya verenler top oynuyo yöneticilik yapıyo bedava top oynayanlar kadro dışı kalıyo cok yazık üzülüyorum fakat görev başındakiler üzülmüyo zannederim böyle idarecilik olmaz cok düşünmelerini öneriyorum iyi düşünsünler hemde cok
Rocker
29 Ekim 2008 Çarşamba 19:54
başarılar
batur hoca bu takımın hedefi kümede kalmak. kümede kalmak için elinizden ne geliyorsa yapmanız lazım. evet imkanlar kötü,şartlar berbat,kadro iyi değil ama devre arasına kadar kör topal gidilirse; devre arasında yapılacak transferlerle sezon sonu kümede kalma hedefine ulaşabiliriz.
Allah yardımcınız olsun. başarılar
( 2 futbolcuyu affetme işide mantıklı bir iş, sebatspor'un maalesef kadro dışı bırakmak gibi lüksü yok. şu an itibarıyla.)
Diğer Haberler
  • Akçaabat Sebatspor'a Yakışmadı22 Mart 2017 Çarşamba 16:29