• BIST 107.702
  • Altın 145,380
  • Dolar 3,5104
  • Euro 4,1211
  • Trabzon : 28 °C

İsmail Batur Ayrıldı

09.11.2009 15:31
İsmail Batur Ayrıldı
Akçaabat Sebatspor'da İsmail Batur veda etti.

Sahasında Pursaklarspor'a 1-0 yenilen ve kötü gidişini durduramayan Akçaabat Sebatspor'da, teknik direktör İsmail Batur ile yollar ayrıldı.

İsmail Batur ile kulüp başkanı Cemil Kalkışım'ın bugün bir araya geldikleri ve Batur'un sözleşmesinin karşılıklı olarak fesih edildiği bildirildi.

Başkan Kalkışım, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yönetim olarak göreve geldikleri zor dönemde Batur'un tekliflerini hiç düşünmeden kabul ettiğini belirterek, ''Zor şartlarda bizimle görev yapan hocamıza, hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Ayrıca kulübümüzün önünü açmak için erdemli bir davranış göstermiştir. Bundan sonra da Batur ile dostluğumuz devam edecektir'' dedi.

Kalkışım, yeni teknik heyet konusunda şu ana dek kimseyle görüşmediklerini ifade ederek, yönetim kurulunda bu konuda bir isim belirleyeceklerini kaydetti.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
oefiso
13 Kasım 2009 Cuma 12:53
sebat
nerede o yorumcular...
aliciler , tayyarcılar
bakıyorum da ortalıkta yoklar...
benmi getirdim i.batur'u onlar getirdi..
onlar niye yerinde...
atatürk gençliği'ne kombineni neden yırtacaksın...
sen para verdin..
tayyar yırtsın sahaya giriş kartını ve onu oraya getiren akp liler...
grup fanatik
11 Kasım 2009 Çarşamba 21:45
geçin bunları
Bu takım 5 haftadır sepetlen gol yedi.rezil olduk hala erdemdemli olmaktan bahsediyorlar.çorumspordan 6 yedıgımız maçtan sonra istifa etmesi lazımdı.bu saatten sonra istifa etse ne olur etmese ne olur.averaj takımı olduk.
MORTOPEL
11 Kasım 2009 Çarşamba 09:36
BÜYÜK BAŞARI YAPTIYA...
GAZETENİZE BİR ARKADAŞIN YAPMIŞ OLDUĞU YORUMA BENDE DİYORUMKİ..
SAYIN İSMAİL BATUR SEBATSPORU NEREYE GETİRDİKİ ONURU İLE AYRILMIŞ.BU NASIL ONURDUR.TAKIMI ALT SIRALARA DÜŞÜRDÜ.BENCE ONURLU OLSAYDI SEBATSPORA DÖNMEZDİ.SEVGİLERİMLER .
dumanlı
10 Kasım 2009 Salı 12:42
birileri kına yaksın
akçaabat Sebatspor'un başına ismail Batur'un gelmesinde çok rahatsız olanlar vardı. İşte ismail Batur onuru ile ayaklarının üzerine durarak istifa etti. Helal olsun herkes ismail Batur gibi davransa ama nerde.İsmail Baturun istifa etmesini dört gözle bekleyenler kına yaksınlar. Televizyonlara çıkıp konuşanlar bu kulübün başına tekrar geliriz zannediyorlar. Avuçlarını yalanlar.Cemil Başkan bunların nasıl bir insan olduğunu iyi biliyor.çünkü bu araneda o kadar çakal varki, sebatspor'un başına
ATATÜRK GENÇLİĞİ