• BIST 107.202
  • Altın 145,263
  • Dolar 3,5161
  • Euro 4,1312
  • Trabzon : 28 °C

İş var, başvuran yok!

26.12.2013 15:23
20 Kişilik kadroya sadece 7 kişi başvurdu.
İş var, başvuran yok!

Trabzon Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü’nün Akçaabat belediyesi ile ortaklaşa düzenlediği “Toplum Yararına Çalışma Programı” kapsamında 9 ay süreyle çevre temizliği, altyapı hizmetleri, park bahçe yolların düzenlenmesi ve belediye hizmetlerinde istihdam edilmek üzere 4 beldeden alınacak 20 kişilik kadroya sadece 7 kişinin başvurduğu ortaya çıktı.

İşsizliğin had safhada olduğunun ifade edildiği günümüzde 5‘er işçinin istihdamı için açılan kadrolara Mersin’de 4, Darıca’da  2, Işıklar’da da sadece 1 kişi başvururken Şinik’ten ise tek bir kişi bile başvurmadı.

Hatırlanacağı üzere diğer 6 yerleşim biriminden istihdam edilecek olan 105 kişiyi belirlemek için başvuran 159 kişi arasından Akçaabat Noterliği tarafından kur’a çekimi yapılmıştı.

Kaynak: Haber Kaynağı
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
RUMUZ ONEMLI DEYIL
29 Aralık 2013 Pazar 19:29
19:29
BEYLER DAHA ONCE 300 TL YR CALISDINIZMIDA BOL KESEDEN SALLIYORSUNUZ ILK 3 AY 300 OLDAN SONRADA ASGARI UCRET KIM CALISIR O PARAYA EV KIRASI AKCAABATDA 400 TL YORUM YAPARKEN AZ DITTAKLI OLUN OKEY
yazıkk yazıkkk 800 lırayı 4,5 mılyon euro yapanl
27 Aralık 2013 Cuma 17:56
17:56
adem yılmaz kardesım ordan salıyorsun bol keseden sen gel calıs bakalım 800 lıra maasla beledıyede calısmadıgın ıcın bılmezsın 800 lıra ıle kıra mı verıcen mutfak gıderını mı karsılıcan yoksa kendı yemek paranı mı cocugunun ıhtıyaclarını soylermısın burda sayın basında olayı bayaha buyutmuss kımse calısmaya gelmıyor dıye bu haberı yapan arkdasımda soruyorum sen 800 lıraya gelıp beledıyede calısırmısın?? ben calısyorum deyım yerındeyse yorozdan gorunuyorrr bu paraya muhtac kaldık bunuda burda noktalıyorum.
ad önemlimi hadi ordan
26 Aralık 2013 Perşembe 22:52
22:52
Parası az hamallığı çok deymez bencede.iyi yapmışlar gitmemekle .9 ay çalış sonra defol.sanki ceza evinde mahkum çalıştiŕıyorlar.bilmeden konuşmamak lazım.yaşayan bilir...
Diğer Haberler
  • Çalışmalar Devam Ediyor.17 Ağustos 2017 Perşembe 16:06
  • ŞİNİK OSB'YE ÇIKARMA17 Ağustos 2017 Perşembe 15:52
  • Fındık alım fiyatları açıklandı!17 Ağustos 2017 Perşembe 13:05
  • Eyüpoğlu'ndan Hayvancılara Ziyaret16 Ağustos 2017 Çarşamba 11:36
  • Başkan Sözünü Tuttu16 Ağustos 2017 Çarşamba 10:41
  • Yıkım Başladı16 Ağustos 2017 Çarşamba 10:08
  • Bugün Vefat Edenler16 Ağustos 2017 Çarşamba 09:56
  • Akçaabat’ın çilesi bitmiyor15 Ağustos 2017 Salı 11:35
  • Karaabadal Şenliği Kur'an ile Yapıldı14 Ağustos 2017 Pazartesi 17:44
  • Akgün'den 16. Yıl Mesajı14 Ağustos 2017 Pazartesi 17:25