• BIST 97.926
  • Altın 144,080
  • Dolar 3,5648
  • Euro 3,9975
  • Trabzon : 18 °C

İhale 29 Kasımda

14.11.2007 20:36
İhale 29 Kasımda
Akçaabat Belediyesi, dolgusunu tamamladığı sahil parkındaki yapılandırma çalışmalarını da son aşamaya getirdi.

Akçaabat Belediyesi, dolgusunu tamamladığı sahil parkındaki yapılandırma çalışmalarını da son aşamaya getirdi.
Otobüs Terminali ile Marina arasında bulunan 8500 metrekarelik alan içerisinde bulunan 1400 metrekarelik kapalı alana sahip olacak şekilde projelendirilen çok amaçlı salonu da bulunan lokanta ihaleye çıkartıldı.
Sahil dolgu alanındaki son tesis olacak lokantayı 29 Kasım Perşembe günü saat 14.00’de ihaleye çıkartacağını açıklayan Akçaabat Belediyesi, tesisin tahmini yıllık kira bedelini 80.000 YTL, ihalenin geçici teminatını 2.400 YTL ve ek teminatını da 25.000 YTL olarak belirledi.
Hasan Saka Toplantı Salonu’nda ve Encümen huzurunda gerçekleştirilecek olan ihaleye katılacak olanlardan, rutin evrakların dışında, Akçaabat Belediyesi’ne borçlarının olmaması ve gerekli teminatları ihale günü saat 12.00’ye kadar Ziraat Bankası Akçaabat Şubesi’ne yatırmaları isteniyor.
Tesisin ihale edilmesiyle birlikte Akçaabat Sahil Parkı içerisindeki lokanta ve kafeterya sayısı 4’e çıkacak. Mevcut alanda bu tesisin haricinde başka herhangi bir yapı yapılmayacak.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
hayrettin
26 Kasım 2007 Pazartesi 22:17
aydın
yani bu kadar lokanta ne olacak ben hepsi birgüz batacak!!ne gereği var bu kadar lokantanın park parklıktan çıktı lokantalar parkı oldu! oraya lokanta yapana kadar tenis kortu halısaha basketbol sahası yapsalar daha iyi olmazmıydı aynı kirayı onlardanda alırlardı! diyecek bişey kalmadı yine lokantayı konduracaklar oraya ne dersek diyelim...
Erkan Ergül
24 Kasım 2007 Cumartesi 16:02
Evinizde yiyin artık...
Zaten mevcut sahil dolgu alanı içerisinde 3 lokanta var. İnsanların dolaşırken keyif alabileceği bir alana dönüştürülemez mi? Yılın 12 ayı yaşayan bir alan olsa fena mı olur. Yazık ya...
Hasan veyis
18 Kasım 2007 Pazar 16:15
Azicik kafayi sallamak
Buradaki yorumlara katilmamak mümkün degil.Bu siradan halkin icinden birilerinin yaptigi yorumlar ve gerceklere vurgular.Iste Türkiyenin gercegi tipik olarak Akcaabatta da ortaya bir kez daha cikti.Yöneticiler bunu biliyor görüyor ama bazilarinin dümen suyundan cikamiyor.Bunlar Türkiyenin egitim kurumlarindan egitim alip yillarca istiklal marsi ve Andimizi okuyarak buralara geldiler ama o okuduklarinin icindeki özü anlamadan yönetici oldular.Bunu her biri icin söylüyorum.Aklin yolu birdir canim o kadar yanlis yapilirmi.Bu gün Akcaabat Türkiyede kac tane ilden nufüs olarak sosyo kültür olarak büyük bir yerdir .Sadece bunu masanin üstüne koysalar ne yaptiklarini anlayacaklar.Böyle bir sey olamaz.Park sorunu basli basina bir olay zaten sehrin her yeri park yasagi böyle bir sey olurmu bilmiyorum.Artik at arabasi esek sürme at binme devri degil ey yöneticiler,sanayi devri artik herkesin iyi kötü altinda arabasi var nereye park edilecek bunlar.Modern sehir planlamalarindan faydalanmayi hic düsünmedinizmi?.Akcaabtin bir yani denize dökülen cöplerle kokuyor.Birde hic utanmadan Akcaabat resimleri icine konuluyor bazi sitelerde ,belkide ibret olsun diyedir!!
Böyle seyler artik dünyanin hic bir yerinde yok rant ugruna insanlarin biribirine linc eder gibi baktigi sosyal alanlarin hic kalmadigi sahilde bu fakir millet daha denizinin kokusunu alamayacakmi ?doya doya denizine bakmak icin nereye gidecek .Siz hem kim oluyorsunuzda Akcaabatta genel manada bir kamuoyu olusturmadan ilcenin herseyini etkileyecek olaylar da karar verip yok onun yapiyoruz yok ihaleye cikiyoruz diye ilan veriyorsunuz? Bu Akcaabatta halen daha delikanlilar vardir ve bunlarin kafasi atmasin diyorum yoksa coklari icin kacinilmaz son gelir acikca söyleyeyim.Bu millet bu kadar enayimi ya susturdunuz herkesi duyarli akcaabat insaninin cogu bananeci olmus nedir bu salinan korku nedir bu vurdumduymazlik yakinda deniz de bitecek ne edeceksiniz?Yaziklar olsun yemeyelim daha köfte cikmayalim daha sahile istemiyoruz sizin hicbirseyinizi canim.Artik bizi yönetecekler birilerinin dümen suyundan cikma zamani gelmistir.Ve o birileride halkimiz tarafindan cok iyi bilinmektedir.Yiyin bakalim daha ne yiyeceksiniz;ama bir gün gelecek hesap vereceksiniz tanri huzurunda`!!Sira simdi yakinda yaylalara geliyor ama ayaginizi denk atin yayla usaklari birer asker gibi memleketin bekcisidir,oralara ellerinizi süremeyeceksiniz,cok ilgi gösterdiginiz o sahilde sizde bir gün yasayamayacak hale geleceksiniz ve bir yerlere cikip temiz hava almak isteyeceksiniz o zaman benim yurdumdan mekanim dan gececeksiniz diyecegimki size burasi benim topragim hadi gidin buradan hatta o yoldan bile gecemeyeceksiniz.Bunlarin hic birisi tehdit degildir,hayatta gerceklerin tam kendisidir,o sahilleri bir sekilde parselleyenlere ve yandaslarina söylüyorum memleketin gerceklerini göz önüne alarak yasaminizi yönlendirin yoksa cok büyük sosyal patlamalara sebeb olacaksiniz ve bunun altindan kalkamayacaksiniz.bunlarin hic birisi tehdit degildir sadece Akcaabat in gercekleridir. Bunu yayinlayin bu gercekleri ben sayin baskana da yüzüne karsi söyledim cok kiside beni bilir tanir artik cok kisinin kan burnuna kadar gelmistir yani. Bu söylediklerim Akcaabat in gercekleridir kimse yorgan alti edemez . gercekleri söylemekten kacmayan yayla usagu insaallah insanlar aklini basina alir canim Akcaabat imiza sahip cikalim sahipppp
selamlar yayla usagu
Veysel KASAPOĞLU
18 Kasım 2007 Pazar 13:31
Yazık
Doğal güzelliklerinin çarpık yapılaşma ile bozulduğu kepezleri olan sahillerininde dolgu ile tahrip edildiği güzel ilçem Akçaabat;sana yapılanlar haksızlıktır.Seni korumak için ne yapmalıyız?????????
Köfte salonları ile Akçaabatlının dertleri çözülmez Fabrikalar kurulsun lütfen............
barış sandıkçı
17 Kasım 2007 Cumartesi 20:31
bu kadar lokanta ne olacak
BELEDİYEÇİLİKTEN ANLADIĞIMDAN DEĞİL AMMA AKÇAABATIN NÜFÜSÜ BELLİ,GELENİ GİDENİ BELLİ.BU KADAR LOKANTAYI CANIM MEMLEKETİM KALDIRIR MI BİLMEM.DAHA FARKLI PROJELERLE ONLARCA, YÜZLERCE GENCE İSDİHTAM SAĞLAYÇAK Bİ ŞEYLER YAPILSA HOŞ OLMAZ MI?
Diğer Haberler
  • Zabıtadan Ramazan Denetimi23 Mayıs 2017 Salı 15:34