• BIST 106.843
  • Altın 142,689
  • Dolar 3,5367
  • Euro 4,1209
  • Trabzon : 25 °C

Hoca İsmail Çelik

04.12.2007 18:42
Hoca İsmail Çelik
Akçaabat Sebatsporda Teknik direktörlük görevi İsmail Çelik'e verildi.

Akçaabat sebatsporda teknik direktör İsmail Batur'un istifasıyla boşalan Teknik direktörlük koltuğuna Altyapı koordinatörü İsmail Çelik getirildi.

Sebatspor'da yönetim kurulunun aldığı karar doğrultusunda İsmail Çelik yeni bir hoca ile anlaşma yapıncaya kadar takımın başında kalacak.Çelik, Sebatspor'da altyapı koordinatörlüğü yapıyordu.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
ahmet tarakcı
11 Aralık 2007 Salı 21:21
yanlış karar
ismail celik devam edebilirdi neden böyle bir karar verdi yönetim anlayamadım bu yanlışlarla daha nereye kadar kümeyemiben bir haftadır gazete takip ediyorum sayın temel kazancı şunu alacaz onunalacaz diyor ama ne yazıkki takımı şimdilik ismail calıştırıyor diyemedi gazetelerde bu haberler beni şahzen cok üzdü ben bir sebat delegesi hem taraftarı olarak bu yanlışlardan umarım en kısa zamanda dönmek dileğiyle başarılar dilerim
bülent kalkışım
09 Aralık 2007 Pazar 22:49
doğru karar nihayet
sevgili hocam yavri dik dur başaracaksın kişilik karakter bilgi ve beceri olarak çok daha erken gelmen gereken mevkidesin sevgili yönetim lütfen derdimizden anlayacak insana sahip çıkın.hocam görevin zor yolumuz açık olsun.
mehmet alperen
07 Aralık 2007 Cuma 11:24
birlikte
Akçaabatlı uzak veya yakın yönetim hep beraber taşın altına elimizi sokarak güzel günlerini şahsınızla gerçekleşeceğine inacımız tamdır.
görevinizde başarılar diliyorum.
yeni mahalle gençlik
06 Aralık 2007 Perşembe 18:55
y.m.g
Bizde oynayalım madem oynatmamakla adamı istifa ettiriyorsunuz bizde oynucaz o zaman bizimde hakkımız öleya bu takımı heryerde içerde dışarda yalnız bırakmayan biz öleyse bizimde hakkımız
cevat seras