• BIST 107.202
  • Altın 145,420
  • Dolar 3,5161
  • Euro 4,1312
  • Trabzon : 28 °C

Hayret Edilecek Bir İş

01.11.2011 14:15
Hayret Edilecek Bir İş
Bu Görüntüyü Değiştirecek Devlet Adamı Yok Mu?


HASTANE-ACİL adomedya

Akçaabat Haçkalı Baba Devlet Hastanesi Acil Servis girişinde bulunan ve Karayolları personelinin kaldığı konutların güvenliğinin yapıldığı bekçi kulübesini görenler gözlerine inanamıyor.

Karayolları 10.Bölge Müdürlüğü'nden hastane yapılması şartıyla alınan arsa üzerinde son derece modern bir hastane yapılmasına karşılık acil girişinde bu ucubenin hala yerinin değiştirilmemesi veya kaldırılmaması vatandaşların tepkisine neden oluyor.

Üstelik bu kulübe tam acil giriş kavşağında ve bu alanda 2 aracın yan yana geçme imkanı da ortadan kalkmış durumda.

İşte bir süre önce çektiğimiz bu görüntülerden bugün değişen bir şey yok. Aksine  kulübe boyanmış bakıma alınmış.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
TIBI
04 Kasım 2011 Cuma 21:41
Akcaabat sevgisi insan sevgisi
Bu carpikliklarin tek sebebi siyasetcilerdir.Bakin size aciklayayim neden böyle.Siyasetci yaninda o bölgenin yerel zengin tipleri gezer bunlar hep derki para bende akilda bende o zaman bu vekili ben sectirdim burda benim düdügüm öter bu sekilde vekillerini yönlendirirler ondan dolayi siyasetci sucludur bizim buralarda.Ama siyasetci yapilacak isin önündeki engelleri kaldirip olayi ondan sonra uzmanina biraksa yani mühendis ve mimara biraksalar bu sekilde komiklikler yasanirmi.Hic bir yapi hic bir kompleks cevre düzeni olmadan yapilabilirmi hayata gecirerilebilirmi ,yillarca oku mimar ol mühendis ol ama sonucta birilerinin dedigini yapmak zorunda ol,bizim ülkenin en büyük carpikligi budur,eger bunlari asabilirsek herkes mutlu olacak.slmlar
salihmumcu
02 Kasım 2011 Çarşamba 01:13
hayret edilecek sizsiniz
Bu mmlekette çok devlet adamı var sizde biliyorsunuz zaten meraknız olmasın ..! hayret edilecek sizsiniz gündeminizi işinize geldiği gibi değil akçaabatın gündemine göre yanısıtın.. birilerine gider birlerine boyun eğen haberciolamaz siz zaten haberci değilsinizde nesiniz merak ediyorum...
salihmumcu
02 Kasım 2011 Çarşamba 00:47
Duyarlılık..
Siz neyi bekliyorunuz? Akçabbat artık küçük bir ilçe değil , küçüklerin ilçeside olmamalı..! sizler sadece işinize gelen haberleri yapmakla meşgul olmak yerine akçaabatın gündemini akçaabat insanına yansıtsanız görevinizi yerine getirmiş olur ve adaletli davranmış olursunuz..! Bir zamanlar birileri akçaabat haberde böyle gençlik olmaz olsun diye geçerken bu gün görmezlikten gelinen yanlıkşlıkları nereye sığdıracaksınız..! Güveninizi tazeleyin ve akçaabatı yazın..!
caneryildiz
01 Kasım 2011 Salı 18:19
HUCÜPE .DEDİYİNİZ YER.T.C.K.
DEYERLİ ARKADAŞLAR BAKINBIZ KARAYOLLARI O KULÜBEYİ KALDIRACAK HABER YAPMA UĞRUNA .HUCÜPE FİLAN BÖYLE LAFLAR YAKIŞMAZ AKCAABAT HABER AJANSA .MİLLEDİ KIŞKITMAYIN LÜTFEN .YAKINDA KALKIYOR BUNU HABER YABIN ALKIŞLASIN SİZLERİ AKCAABAT.LILAR
MUTEMET
01 Kasım 2011 Salı 15:04
KALDIRN ŞU UCUBEYİ ORDAN ARTIK
GERÇEKTENDE AKÇAABAT GİBİ GÜZEL BİR İLÇEYE YAPILMIŞ OLAN BU KADAR GÜZEL BİR HASTAHANENİN ACİL GİRİŞİNDEKİ BU GÖRÜNTÜ KİRLİLİĞİ GÖRÜNTÜYÜ BOZDUĞU GİBİ ACİL GİRİŞİNDEKİ TRAFİĞİDE ENGELLEMEKTEDİR. İNANIN HER ACILE GİDİP DÖNÜŞ YAPARKEN ACABA KARŞIMA ACİL HASTASI OLAN BİR ŞOFÖR ÇIKACAKMI TEDİRGİNLİĞİ İLE ACİLDEN ÇIKMAKTAYIM. O KADAR ÇOK ZORMU O KULÜBENİN ORDAN KALDIRILIP BİR KAÇ METRE AŞAĞIYA ÇEKİLMESİ İLGİLİLERİ BU KONUDA DUYARLI OLMAYA ÇAĞIRIYORUM.....
Diğer Haberler
  • Çalışmalar Devam Ediyor.17 Ağustos 2017 Perşembe 16:06
  • ŞİNİK OSB'YE ÇIKARMA17 Ağustos 2017 Perşembe 15:52
  • Fındık alım fiyatları açıklandı!17 Ağustos 2017 Perşembe 13:05
  • Eyüpoğlu'ndan Hayvancılara Ziyaret16 Ağustos 2017 Çarşamba 11:36
  • Başkan Sözünü Tuttu16 Ağustos 2017 Çarşamba 10:41
  • Yıkım Başladı16 Ağustos 2017 Çarşamba 10:08
  • Bugün Vefat Edenler16 Ağustos 2017 Çarşamba 09:56
  • Akçaabat’ın çilesi bitmiyor15 Ağustos 2017 Salı 11:35
  • Karaabadal Şenliği Kur'an ile Yapıldı14 Ağustos 2017 Pazartesi 17:44
  • Akgün'den 16. Yıl Mesajı14 Ağustos 2017 Pazartesi 17:25