• BIST 116.511
  • Altın 162,239
  • Dolar 3,7374
  • Euro 4,6518
  • Trabzon : 8 °C

Günnar "Akçaabat İçin Çalışıyoruz"

07.02.2018 16:34
Günnar "Akçaabat İçin Çalışıyoruz"
Günnar "Akçaabat İçin Çalışıyoruz"

AK Parti Trabzon Milletvekili Dr. Adnan GÜNNAR, S.S. Akçaabat Esnaf ve Sanatkârlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi olağan kongresine katılarak bir konuşma yaptı. Konuşmayı aşağıda bulabilirsiniz.

 

Etiketler:
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Akzaabatli
09 Şubat 2018 Cuma 10:19
10:19
Tebrikler... Bahsettiğiniz Akçaabat acaba hangi ilin ilçesi?
Yok yani bizim Trabzon' da yaşadığımız Akçaabat ilçesi olmadığı kesin de :) Kolay gelsin...
satarili
08 Şubat 2018 Perşembe 21:02
21:02
SENEDE BİR KEZ GELİYORUZ MEMLEKETE DEGINSEY AKÇAABATIN KOTU GİDİSİ GİDİN ARTIK YETER
Fettaoglu
08 Şubat 2018 Perşembe 15:11
15:11
Yalan
Yalan
Gün gelir insan kendi yalanina inanilir iste.
Ilcemizde siyasetin durumu bu.
Sanki biz bu ilcede yasaniyoruz .
Gel ikincisi laf sok git.
Gercekten igrencsiniz be
Bence belediye baskaninida yanina al ve git.
Bu ilceye taşakli siyasetci lazimmi.
Gölgesinden korkan insnlardan bu ilceye siyasetci olmazzz.
Ulen bayburt bile Akcaabattan daha saglikli temiz durustce yonetiliyor be??
Hani habu ilcenin cevre yolu hani dogalgazimiz.. ..sagda soldaki sahipsiz köpekler nedir.
Siz daha bunun hesabini veremezsiniz kaldiki ilce icin siyaset yapacasiniz ??
Ilceme sevgilerimle
adem kutlu
08 Şubat 2018 Perşembe 09:01
09:01
sayın başkan gece gündüz çalışmalarınız nelerdir acaba bilelim
Gurbetçi