• BIST 103.912
  • Altın 161,198
  • Dolar 3,9233
  • Euro 4,6062
  • Trabzon : 18 °C

Grup Birincisi Akçaabat

22.03.2008 22:44
Grup Birincisi Akçaabat
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından Gümüşhane’de düzenlenen 2007-2008 eğitim öğretim yılı halk oyunları grup yarışmalarında Akçaabat 1.oldu.

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından Gümüşhane’de düzenlenen 2007-2008 eğitim öğretim yılı halk oyunları grup yarışmalarında Akçaabat 1.Oldu.
22-23 Mart tarihlerinde Aydın Doğan Spor Salonunda yapılan Grup Halk Oyunları yarışmalarına Erzurum, Rize, Kars, Ardahan, Artvin ve Trabzon olmak üzere 6 il katıldı.

Yapılan yarışma sonrası 93.60 puan alan Akçaabat Halk Eğitim Folklor ekibi yarışmayı birincilikle tamamladı. Ekip ileri tarihlerde yapılacak olan Türkiye Şampiyonasın da bölgemizi temsil edecek. Ekibin geçmişte Türkiye birinciliği bulunuyor.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Mehmet İnal
02 Nisan 2008 Çarşamba 01:00
Kutluyorum...
Başta Mustafa İnal olmak üzere birincilikte emeği geçen herkesi tebrik ediyorum..
gökhan çilingiroğlu
28 Mart 2008 Cuma 13:36
teşekkür
emeği geçen herkese tüm destekçilerimize teşekkür ediyoruzz.Horonuyla meşhur akçaabatımıza layık olan türkiye 1.liklerini 2007 de getirdik 2008dede aynı başarıyı hem halkeğitimlerde hem kulüpler arası yarışmalarda tekrarlayacağımızdan kimsenin şüphesi olmasın selamlar
levent bayraktar
24 Mart 2008 Pazartesi 18:37
grup birincisi akçaabat
Emeği geçenleri tebrik ediyorum.Güzel Akçaabat'ımızın sesini duyurmak gurur verici.Kani TOPAL Bey'le daha büyük başarılara imza atacağımızı biliyor ve bekliyorum.Başarılar her şey AKÇAABAT için.
Muhammet YAVRUOĞLU
24 Mart 2008 Pazartesi 12:32
TEBRİKLER AKÇAABAT
Tebrikler, Akçaabat'ın yiğit gençleri. Sizi yetiştirenlere tebrikler. Akçaabat'a tebrikler. Kıskananlara aldırmadan doğru bildiğiniz kutlu yolda özgürce yürüyünüz. Başarılarıniz daim olsun.
NİHAT BULUT
23 Mart 2008 Pazar 13:34
helal olsun....
helal olsun uşaklar.. gurur duydum futbolda dip yapmışken bu moral olsun bari.bir başkadır benim memleketim,
Diğer Haberler