• BIST 106.239
  • Altın 160,342
  • Dolar 3,8713
  • Euro 4,5671
  • Trabzon : 21 °C

Genel Merkez Belirledi

14.09.2017 15:44
Genel Merkez Belirledi
Genel Merkez Belirledi

Trabzon AK Parti’de ilçe kongreleri devam ederken, 3 dönem kuralına takılan ve sorunların yaşandığı bazı ilçelerde ise ilçe başkan adayı belirleme çalışmaları da devam ediyor. Bazı ilçelerde mevcut ilçe başkanı ile yola devam kararı kılınırken bazı ilçelerde ise başkanlar değiştiriliyor.

Trabzon’da Maçka, Arsin ve Akçaabat ilçe başkanlarıyla yola devam kararı çıktı.

AK Parti Genel Merkezi ilçe başkanı değişecek 7 ilçenin başkan adaylarını Ankara’ya davet etti.

Bugün Genel Merkez’de İlçe Başkanı Belirleme Komisyonu’nun huzuruna çıkacak olan adaylar arasından Genel Merkez bir isim belirleyecek ve diğer adayların da o aday lehine çekilmesini isteyecek. Peki hangi ilçeden kimler Ankara’ya davet edildi? İşte o ilçeler ve adaylar…

Dernekpazarı: Yaşar Falcı, Ersin Akyol, Abdullah Akgün. Çarşıbaşı: Hakan Kocaman, Mehmet Demir, Hüsnü Akkan. Çaykara: Muhammed Selçuk, İbrahim Ağaoğlu, İbrahim Aslanoğlu, Mehmet Kara. Tonya: Cafer Köroğlu, Hüseyin Yıldırım, Şakir Tokul, Orhan Yılmaz. Sürmene: Hüseyin Azizoğlu, Yusuf Eski, Atakan Berk, Selahattin Genç. Şalpazarı: Murat Topkara, Zeki Çabuk, Ahmet Tulumen, Muzaffer Kasap. Köprübaşı: Orhan Erdoğan, Asım İmamoğlu. Bakalım Genel Merkez bu isimlerden kimler üzerinde karar kılacak?

Etiketler:
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
b altın
15 Eylül 2017 Cuma 08:38
08:38
doğru karar başkanlara başarılar dilerim.
hsan
14 Eylül 2017 Perşembe 18:23
18:23
Eger bu adaylarda istanbula yapilan veya yapilacak köprü veya yollar icin bu sehirden oy isteyecekse biz tam esegiz demektir...Esek olana semer cok vuran olur...

Hani la 15 senedir habu sehrin cevre yolu,,hic Akcaabattan Trabzona arabayla 1 saatte gidilirmi he ??

Hani isanbula yapilan 3. köprü demekki orada yapilan köprüden gecip 10 dakikada Akcaabattan Trabzona gidilmiyor insaallah bunu anladiniz...
Hani habu sehrin cöp sorununun cözülmesi konusu ?? Ya millet Mars ta hayat ariyor Marsta..biz daha cöpümüzü toplyip bertaraf edemiyoruz...Resmen pisligin icinde yasiyoruz bu sahillerde..
Ya habu baskan adayxlarinda suc yok baluk bastan kokar atasözünü tez olarak okutmak lazim bu insanlara baska bir sey degil ,..Aslinda demokrasilerde her sey en alttan baslar istekler arzular ve yukarilara plan proje olarak gider amma bizde plan proje var olan 30 yillik parkin icine yeninde park yapmak plan proje..Allahim bizleri korusun kollasin insaallah yalancilardan ...durumlar cok yazaacak sekilde ortada..sevgiler saygilar herkese
Diğer Haberler
  • Bilinçli Antibiyotik Kullanımı Konferansı18 Kasım 2017 Cumartesi 07:43
  • Cumur Annesini Kaybetti17 Kasım 2017 Cuma 22:54
  • Çay Daveti İle Gelen Ölüm17 Kasım 2017 Cuma 18:26
  • Cami İnşaatından Görüntüler17 Kasım 2017 Cuma 16:05
  • Camide Göçük 1 Ölü 5 yaralı17 Kasım 2017 Cuma 15:48
  • Cami İnşaatında Göçük17 Kasım 2017 Cuma 14:34
  • Ana-Kız Gözyaşları Arasında17 Kasım 2017 Cuma 13:04
  • Gülcemal Projesi'ne Neler Yapılsın?17 Kasım 2017 Cuma 11:42
  • Bugün Vefat Edenler17 Kasım 2017 Cuma 08:51
  • Eğitim Camiası Yasta16 Kasım 2017 Perşembe 20:57