• BIST 118.400
  • Altın 162,912
  • Dolar 3,7705
  • Euro 4,6284
  • Trabzon : 7 °C

Fakir Öğrenciler Yararına Kermes

08.04.2008 12:45
Fakir Öğrenciler Yararına Kermes
Akçaabat AK Parti Kadın Kolları tarafından kermes düzenlendi.

Akçaabat AK Parti Kadın Kolları tarafından Kermes

Akçaabat AK Parti Kadın Kolları Başkanlığınca Atatürk Parkında yardıma muhtaç öğrenciler yararına gıda kermesi düzenlendi. Kermese AK Parti İl Başkanı Muhammet Balta, Çalköy Belediye Başkanı Mehmet Tayar, AK Parti Akçaabat İlçe Başkanı Osman Çavuş, Akçaabat Kadın Kolları Başkanı Hülya Canik ve vatandaşlar katıldı.
Açılış kurdelesini kesen İl Başkan Muhammet Balta Akçaabatın sosyal faaliyetlerde her zaman örnek olduğunu böyle bir organizasyonu düzenledikleri içinde kadın kolları başkanı ve tüm katkıda bulunanlara teşekkür ettiğini belirtti.
Akçaabat Kadın Kolları Başkanı Hülya Canik ise kermesin amacının okullarda okuyan ihtiyaçlı öğrencilere hem maddi hemde manevi destek sağlamak amacında olduklarını belirtti.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
edanur şentürk
08 Temmuz 2008 Salı 12:28
YARDIMLAŞMAKK
ben siteye yeni üye oldumm...öğrenciyimm.. böyle bişeyin olması çok güzel bi duyguu...biz zaten AK PARTİLİYİZZ ak partiylee gurur duyuyorummm...DURMAK YOK YOLA DEVAMM:).... AMPUL HİÇ SÖNMESİNNNNN...
xxxx
21 Nisan 2008 Pazartesi 17:22
yengeler ablalar nerde
kadın kollarına kermes düzenlediğinden dolayı tebrikler fakat haniler resimde yoklar akp kadın kolları teşkilatı 2 kişimi başlığı değiştiriniz sayın editör.....
ZEKERİYA BAŞ
14 Nisan 2008 Pazartesi 12:11
ÖNEMLİ DEĞİL
DAHA GÜZEL ŞEYLER YAPILABİLİR AKP ADINA OK.
ALPER GÜNER
11 Nisan 2008 Cuma 20:25
TEŞEKKÜR
İSTER GENÇLİK KOLLARI OLSUN İSTER KADIN KOLLARI OLSUN BÜTÜN EMEGİ GEÇEN TÜM ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİN
hülya canik