• BIST 106.682
  • Altın 146,758
  • Dolar 3,5211
  • Euro 4,1343
  • Trabzon : 28 °C

Esnafın Pazaryeri Tepkisi

24.03.2012 12:23
Esnafın Pazaryeri Tepkisi
Akçaabat’ta Salı günleri kurulan salı pazarı esnafın tepkisine neden oldu. Esnaflar işyerlerinin önlerinin kesildiğini iddia etti.

 

 


Akçaabat’ta her Salı günü kurulan salı pazarının kurulduğu alandaki işyeri sahiplerinin tepkisi,ne neden oldu. Akçaabat Belediyesi’nce pazar yerinde yapılacak olan yeni proje nedeniyle işyerleri boşaltılan esnafa yer olarak mevcut işyerlerinin önlerinin gösterildiğini iddia eden mahalle esnafı uygulamaya tepki, gösterdi.  Burada işyeri sahibi olan Recep Akın isimli vatandaş, işyerinin önünün Salı günleri tamamen kapatıldığını ve işlerinin durma noktasına geldiğini iddia etti. Akın “Belediye pazarcıları dükkânımızın önüne yerleştirdi. Biz dükkanımıza girip çıkmakta bile zorlanıyoruz. Kapı pencere işi yapıyoruz. Ama işyerimize girmemim mümkün değil. Belediye bu soruna bir an önce çözüm bulması gerekir” dedi.

 

esnaf-sali.jpg

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Sofi
02 Nisan 2012 Pazartesi 02:04
PARK!!!
Esnaf once kendine baksin.Kaldirimlari kendine tahsis etmisler.Ayrica Turkiyenin ve Trabzonun buyuk sorunu dukkan ve magaza sahiplerinin dukkanlarin onunden gecen yola da piyonlar koyarak sanki yol da onlarin gibi davranmalari baskalarinin park etmesine izin vermemeleri...Bizim belediyelerde is yok cunki ADAM KAYIRMA!!! hat safada...
TRABZONSPOR
27 Mart 2012 Salı 09:47
esnafın kaldırım işgali
Dünya'nın bir çok ülkesine gittim.Gelişmiş ülkeler dahil hemen hemen her yerde pazar kültürü var. Ama bizim Akçaabat'taki Salı günü değil de daha küçük muhitte düzenleniyor olabilir ama sonuçta yapılıyor.Yazın Akçaabat'ta park yeri bulunmaması mevsimlik nüfus artışından ve esnafın kaldırım işgalinden kaynaklanmaktadır.Akçaabat'ın en büyük problemlerinden birisi esnafın kaldırım işgalidir.
hsnasln
26 Mart 2012 Pazartesi 12:22
belediye
pazarcılardan şikayet eden esnafa gelincede belediye pazarcılara her yıl kart werir paralarını alır şehirin itibarını düşünmez görüntü kirliliğini düşünmez belediye aldığı paraya bakar yanlızca esnaf madur olmuş belediye için bu tür şeyler önemli değildir belediye başkanı seçim zmanı dışındada akçaabatı geziyomu acaba kültür ve turizm şehri akçaabatmış buna kargalr bile güler
hsnasln