• BIST 115.147
  • Altın 163,118
  • Dolar 3,8058
  • Euro 4,6547
  • Trabzon : 10 °C

Esnafın Ceza İsyanı

08.12.2017 09:52
Akçaabat’ta işyerine sürekli ceza yazılan esnaf isyan etti.
Esnafın Ceza İsyanı

Akçaabat’ta işyerine sürekli ceza yazılan esnaf isyan etti.

Trabzon’un Akçaabat ilçesinde işyeri bulunan Osman Öztürk işyerine sürekli yazılan cezalara isyan etti. 65 yaşındaki Osman Öztürk, Akçaabat Belediye zabıtasının işyerine haksız olarak sürekli ceza yazıldığını iddia ederek, ceza kağıtlarını üzerine asarak hem sokağı süpürdü hem de yazılan cezaların haksız olduğunu savundu.  Son 6 ay içerisinde 6 farklı ceza yazıldığını ve ceza tutarının 800 lira civarında olduğunu ifade eden Öztürk “Akçaabat’ta 1959 yılından beri çalışıyorum. Ayakkabı boyacılığı yaptım, simit sattım, meyvecilik yaptım, yapmadığım hamallık kalmadı. Ama temiz olarak yaptım. Adam gibi işimi yaptım. Bugüne kadar şeceremi takip edin ben cezalık adam değilim. Ceza kimlere yazıldığını herkes çok iyi biliyor” dedi.

İşyerine ceza yazılmasının nedeninin bir zabıtanın özel aracını buraya çekmek istemesi ve buna engel oldukları için olduğunu iddia den Öztürk “Burada yasak levhası olmasına rağmen, bir yetkili buraya aracını çekmek istedi. Biz de kendisine mal boşaltacağız buraya çekme dedik. Bunun üzerine bu kadar ceza yazılmaya başlandı. Bu kişiden davacıyım ve mahkemeye verdim” dedi.

Etiketler:
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
ismail
18 Aralık 2017 Pazartesi 03:06
03:06
adam yorum yapmış ben park ettim diye bak üstünden kaç gün geçmiş haberin.hala aynı ki el arabası dükkanın önünde yolu işgal ediyor. ayıptır insan azıcık utanir
Yok
17 Aralık 2017 Pazar 11:56
11:56
Alma mazlumun ahını tutar aheste aheste.Bir musibet bin nasihatten evladır. Onlar sana az bile hiç düşündünmü senin başına neden bunlar geliyor. Senden razı olan varmı acaba azan kurt ya belasını ya mevlasını bulur. Sen mevlâyı bulamazsın ancak belanı bulursun. Horoz çöplüğü eşelermiş bıçağı başına getirirmiş. İnsan kendi kendine yaptığını dünya toplansa yapamaz. Sen ne aradığını bilmiyorsun. Ne aradığını bilmezden bulsan da bi işe yaramaz. Zalimin zulmü varsa garibin Allahı var. Diyorsunki ben bunları hak etmedim. Sen çok şeyi hak ettin. Sen adam olsaydın adamın evinin yanına konteynır koymazdın. Buda yetmezmiş gibi kamera takıp milleti dikizledin. Bu sana ağır bela getirecek bunuda bil. Dikizlemeyi sana soracaklar. Sen bu hesapları öbür dünyada nasıl vereceksin. Çok merak ediyoruz. Burdaki filimlerine öbür dünyadaki filim benzemez. Sen zannediyorsunki burda herşeye anahtar uydurduğun gibi orda da uydururum. Ordaki hesap burdaki hesaba benzemez.
ismail
16 Aralık 2017 Cumartesi 00:34
00:34
sana kızdığım kadar akcaabatta kızdığım esnaf yok sakallı adam
duyarlı vatandaş takipte
13 Aralık 2017 Çarşamba 05:55
05:55
salı günü geçerken dikkat ettim gene o meşhur el arabasını dikmiş yolun içine..bu nasıl bir işgal gücüdür. bu haci ceza vermekle akıllanmaz.
ahmet
12 Aralık 2017 Salı 09:26
09:26
bu arkadaşa az ceza yazılmış biraz daha fazla yazılması lazım
Diğer Haberler