• BIST 116.511
  • Altın 162,425
  • Dolar 3,7374
  • Euro 4,6518
  • Trabzon : 8 °C

Eski Başkan köyünde muhtar adayı oluyor.

13.03.2014 16:18
Eski Başkan köyünde muhtar adayı oluyor.
Eski Başkan köyünde muhtar adayı oluyor.

Adalet ve Kalkınma Partisi Akçaabat eski İlçe Başkanı Osman Çavuş, yoğun isteğe hayır diyemedi.

 

 

4908.jpg

 

 

 

 

Çavuş, "Kendi doğup büyüdüğüm köyüm olan Sertkaya Köyü'nden 30 Mart tarihinde yapılacak olan mahalli idareler seçiminde muhtar adayı olmam yönünde vatandaşlarımız tarafından gelen yoğun talep ve isteklerine kayıtsız kalmamak adına ve vatandaşlara hizmet ederken mevki ve makam hırsı içinde olmadan her makamda ve mevkide hizmet etmenin ne derece kutsal olduğunu bildiğimden dolayı aday olmaya karar verdim. Benim adaylığım için köyde aday oomayı düşünen arkadaşlar bile bu isteklerinden vazgeçti. Bize bir görev verdiler. Verdikleri göreve fazla direnme şansım yoktu ve aday olmayı kabul ettim" dedi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
hah ha
14 Mart 2014 Cuma 10:14
10:14
neden yayınlamıyorsunuz....ne var yani maaşın peşinde...maaşını her ay Mehmetçik vakfına bağışlayacağını açıklasın bakalım....bunu yazdım bunun neresi...uyarı aldı ....
doğru doğru, yanlışa yanlış diyelim
14 Mart 2014 Cuma 09:08
09:08
sayın başkanın hakkını yediler. 3 dönem üst üste görev yapanlara yeni düzenleme Hüseyin ÇELİK
Mehmet Akdoğan
14 Mart 2014 Cuma 06:26
06:26
Bir Sertkayalı olarak başkanımızın teklifimizi kırmadan köyümüze muhtar adayı olmasından dolayı çok mutluyum. İnanıyorum ki siyasi birikimini ve yönetim tecrübesini köyümüz içinde gösterip güzel hizmetlere vesile olacaktır. Köyümüzde bundan önceki seçimde 6 adaylı bir muhtarlık yarışı ve bölünmüşlük vardı. Başkanımızın aday olmayı kabul etmesiyle tek adaylı ve birlik beraberliğin arttığı bir seçim yaşayacağız.
hah ha....
13 Mart 2014 Perşembe 21:32
21:32
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
hasan kamaci
13 Mart 2014 Perşembe 20:40
20:40
ilçe başkanlığı yada il başkanlığı bekliyoruz. bu soğuk insanları istemiyoruz.
Diğer Haberler
  • 100. Yıla Özel Kutlama16 Şubat 2018 Cuma 16:14