• BIST 107.202
  • Altın 145,420
  • Dolar 3,5161
  • Euro 4,1312
  • Trabzon : 26 °C

Emre V.Manisa ile Anlaştı

05.06.2008 14:21
Emre V.Manisa ile Anlaştı
Akçaabat Sebatsporlu Emre Köksal V.Manisa ile anlaşma sağladı.

     Akçaabat Sebatspor'un genç yeteneği Vestel Manisa ile sözleşme imzaladı.

       Geçen Sezon gösterdiği başarılı performanlı ise gözdolduran ve bir çok kulüpten transfer teklifi alan Emre Köksal tercihini V.Manisa'dan yana kullandı.

    Emre'ye futbol hayatında başarılar diliyoruz.

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Aydın Köroğlu
16 Haziran 2008 Pazartesi 22:31
EMRE KARDEŞİME.....
Sen bana göre süper bir futbolcusun...sakın kendini küçük görme olum...çalış ve çalış...çok iyi yerlere geleceksin..ama dediğim gibi çalışmayı bırakma olum...seni takip edecem ve bir gün delip gözlerinden öpecem...ama dediğim gibi sakın sakın çalışmayı bırakma...bye...
üzgün
09 Haziran 2008 Pazartesi 00:01
senı unutmayacağız
senin için hem seviniyorum emre hem üzülüyorum yavas yavas herseyı basarıyorsun sen... ben senın en buyuk hayranınım bır akcaabatlı olarak nasıl olacak o macların zevkı nasıl cıkacak türübünler artık emre emre dıye inlemıyecek bız senı cok özleyecegız sen akcabat halkının bır numaralı oyuncususun bu halk senı uutmayacak sen bızı duyurdun futbolun futbol oldugunu anlattın herkese sen türübünlerı doldurmayı basardın o guzel oynamanla topun pesınde ölumune kostun sen herseyı yaptın akcaabat için sen harıka bır futbolcusun teknıgın herseyın mukemmel sen futbolu oynamak için degıl kazanmak için oynuyorsun her zaman sen bır numarasın ya nasıl anlatıyım inş bundan sonra hersey istedıgın gıbı olur tum turkıyeye dıyorum boyle yeteneklerı kacırmayın baska takımlarda mıllı futbolcu aramayın mıllılerın en buyugudur bızım emremız hersey gonlunce olsun emre göster kendını emre yolların acık olsun tek duam oo maclarıda olamayız emred ıye ınleyen seslerı duyamayız ama bızım akcaabat halkının kalbı emre dıye bagıracak o maclarda gene akcaabat halkı senı sevıyor bunu sakın unutma
murat yavuz
08 Haziran 2008 Pazar 13:19
HAYIRLI OLSUN
KARDEŞİM HAYIRLI OLSUN..YA AKÇAABAT YAKINDI MAÇLARA RAHAT GELİODUN MANİSA BİRAZ UZAK OLDU ZOR OLACAK GELMK AMA YINE DE BİŞELER YAPACAĞIZ :)
s.yılmaz
07 Haziran 2008 Cumartesi 20:34
basarılar
emre cok iyi bir futbolcu en kısa zmnda onu daha üst liglerde ve milli takımda görmek istiyoruz... basarılarının devamını diliorum
erhan ÇELENK