• BIST 108.434
  • Altın 151,227
  • Dolar 3,6580
  • Euro 4,3278
  • Trabzon : 16 °C

Emniyet Tosun'a emanet

18.08.2007 21:48
Emniyet Tosuna emanet
Akçaabat Emniyet Müdürlüğüne Abdurrrahman Tosun atandı.


İlçemiz Emniyet Müdürlüğüne Abdurrahman Tosun atandı.

1965 Kayseri doğumlu olan tosun Ankara Polis Akademisi mezunu.
Daha önce de İstanbul, Kars, Kırklareli de görev yapan Tosun bir süredir Trabzon Emniyet Müdürlüğü Asayis Şube müdürlüğünü yürütüyordu.

Akçaabat Emniyet Müdürlüğü bir süre önce Turan Bozdemir'in Artvin'e atanmasıyla boşalmıştı. 

Abdurrahman Tosun'a yeni görevinde başarılar dileriz.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
aydanur
23 Haziran 2009 Salı 10:15
ab_ay
Merhaba...
Sayın müdürüm bencede siz çok başarılı bir müdür ve yöneticisiniz.Hangi görevde olursanız olun başarılarınızın artarak devam edeceğine inanıyorum.Saygılarımla ...
muazzez özel
19 Ocak 2009 Pazartesi 20:03
merhaba
Sayın Tosun, öncelikli olarak hakkınızda yapılan yorumları okudum. İnanın aynı kanaatteyim.Siz iyi bir polis olduğunuz kadar iyi birde yöneticisiniz.Saygılarımı sunuyorum.Başarılarınızın devamını dilerim.
*****
25 Ekim 2007 Perşembe 09:16
!!!!!
Başarılarının devamını diliyoruz.
Halil Ayvaz
24 Ekim 2007 Çarşamba 20:47
Hak edenin hakkını vermek
selam.
Yapılan yorumlar araştırılmadan yapıldığını sanıyorum.Adam gelir gelmez Emniyete birdisiplin geldi.Cinayet işlendi ve kısa sürede olayı çözdü Tebrikler.
abcde
24 Ekim 2007 Çarşamba 15:38
düzeltme
yapılan yorumların gerçekle ve ciddiyetle bir alakası yoktur.
Diğer Haberler
  • 16 Ekim Dünya Gıda Günü17 Ekim 2017 Salı 09:32