• BIST 108.318
  • Altın 145,192
  • Dolar 3,5035
  • Euro 4,1214
  • Trabzon : 29 °C

Emniyet Ödüllendirildi.

20.11.2008 20:41
Emniyet Ödüllendirildi.
Akçaabat Kaymakamı Erol Özkan, Emniyet teşkilatında görev alan 7 kişiyi takdirname ile ödüllendirdi.
Derviş ALTUNTAŞ
 
İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde gerçekleşen törende bir konuşma yapan Özkan, vatandaşın huzurlu bir ortamda yaşamını sürdürebilmesi için geceli gündüzlü çalışan polislere her türlü desteği verdiklerini söyledi.

Emniyet teşkilatının, devletin son derece önemli kurumlarından biri olduğunu ifade eden Özkan, ''İlçemizde de görev yapan polislerimizin çalışmaları, her kesimden takdir toplamıştır. Özellikle son zamanlardaki asayiş olaylarını kısa sürede çözdükleri için kendilerine teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyorum'' dedi.

İlçe Emniyet Müdürü Tosun ise kendilerini onurlandıran Kaymakam Özkan'a teşekkür ederek, ''Verilen destek, işimize daha çok sarılmamızı sağlayacaktır. Vatandaşımızın huzurlu bir ortamda yaşaması için çalışmalarımıza devam edeceğiz'' diye konuştu.

Daha sonra Kaymakam Özkan, aralarında Tosun ile Karakol Amiri İlker Durmuş'un da bulunduğu 7 personele takdirname verdi.
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
kerim can
05 Aralık 2008 Cuma 15:46
taktir
kardeşim asıl calışıp sürünen karakoldaki arkadaşlar ödülü alan yatanlar
salih mumcu
21 Kasım 2008 Cuma 22:42
kimse kendini nimetten sanmasın
hayatımda akçaabat kadar kolay taktir alınıcak biyer görmedim, aynı zamanda kolay karalanılacak, iftiraya maruz kalınacakta biyerdir akçaabat .herkes herşeyin işine gelen yanını görüyor birde bu işlerin öbür boyutları var ama, tuzu kuru sırtı pek oldumu adamın hemen taktir oruya taktir buruyaa akçaabatta bir sürü faili mechul olay var onlardan nie kimse bahsetmiyor onlar nie çözülmedi??? bende akçaabatlıyım akçaabatı iyi bilen biriyim bu habere yorumsuz kalamadım...
ismet yılmaz
21 Kasım 2008 Cuma 11:16
Sayın kaymakama
Emniyetin çalışmalarını, başarılarını öncelikle tebrik ediyorum, keşke maaş taltifi verilseydi.Ancak sayın kaymakamı bu yıl bir kere Sebatsporun maçlarında göremedik, maça gelmeme gerekçesi ne olursa olsun haklı olamaz. Sayın kaymakamdan bireysel değil kurumsal düşünmesini, bazı gereçeler ileri sürerek binlerce Akçaabatlının gittiği maça mülki amir olarak gelmemesini anlamakta zorlanıyoruz. Akçaabatta bu anlamda bir İLKİ yaşıyoruz. AKÇAABAT SEBATSPOR KİŞİLERİN COK ÜZERİNDEDİR SAYIN KAYMAKAM.Bir şekilde yönetimde beğenmediğiniz kişiler varsa bu durum SEBAT la ilgilenmenize engel olmamalı diye düşünüyorum. Yıllarca emek verdiğim güzide kulübümüzün şeref tirübününde sizi görmek hakkımız olsa gerek sayın kaymakam ne dersiniz?
Diğer Haberler
  • Çalışmalar Devam Ediyor.17 Ağustos 2017 Perşembe 16:06
  • ŞİNİK OSB'YE ÇIKARMA17 Ağustos 2017 Perşembe 15:52
  • Fındık alım fiyatları açıklandı!17 Ağustos 2017 Perşembe 13:05
  • Eyüpoğlu'ndan Hayvancılara Ziyaret16 Ağustos 2017 Çarşamba 11:36
  • Başkan Sözünü Tuttu16 Ağustos 2017 Çarşamba 10:41
  • Yıkım Başladı16 Ağustos 2017 Çarşamba 10:08
  • Bugün Vefat Edenler16 Ağustos 2017 Çarşamba 09:56
  • Akçaabat’ın çilesi bitmiyor15 Ağustos 2017 Salı 11:35
  • Karaabadal Şenliği Kur'an ile Yapıldı14 Ağustos 2017 Pazartesi 17:44
  • Akgün'den 16. Yıl Mesajı14 Ağustos 2017 Pazartesi 17:25