• BIST 105.964
  • Altın 162,960
  • Dolar 3,9325
  • Euro 4,6364
  • Trabzon : 10 °C

Emniyet Ödüllendirildi.

20.11.2008 20:41
Emniyet Ödüllendirildi.
Akçaabat Kaymakamı Erol Özkan, Emniyet teşkilatında görev alan 7 kişiyi takdirname ile ödüllendirdi.
Derviş ALTUNTAŞ
 
İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde gerçekleşen törende bir konuşma yapan Özkan, vatandaşın huzurlu bir ortamda yaşamını sürdürebilmesi için geceli gündüzlü çalışan polislere her türlü desteği verdiklerini söyledi.

Emniyet teşkilatının, devletin son derece önemli kurumlarından biri olduğunu ifade eden Özkan, ''İlçemizde de görev yapan polislerimizin çalışmaları, her kesimden takdir toplamıştır. Özellikle son zamanlardaki asayiş olaylarını kısa sürede çözdükleri için kendilerine teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyorum'' dedi.

İlçe Emniyet Müdürü Tosun ise kendilerini onurlandıran Kaymakam Özkan'a teşekkür ederek, ''Verilen destek, işimize daha çok sarılmamızı sağlayacaktır. Vatandaşımızın huzurlu bir ortamda yaşaması için çalışmalarımıza devam edeceğiz'' diye konuştu.

Daha sonra Kaymakam Özkan, aralarında Tosun ile Karakol Amiri İlker Durmuş'un da bulunduğu 7 personele takdirname verdi.
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
kerim can
05 Aralık 2008 Cuma 15:46
taktir
kardeşim asıl calışıp sürünen karakoldaki arkadaşlar ödülü alan yatanlar
salih mumcu
21 Kasım 2008 Cuma 22:42
kimse kendini nimetten sanmasın
hayatımda akçaabat kadar kolay taktir alınıcak biyer görmedim, aynı zamanda kolay karalanılacak, iftiraya maruz kalınacakta biyerdir akçaabat .herkes herşeyin işine gelen yanını görüyor birde bu işlerin öbür boyutları var ama, tuzu kuru sırtı pek oldumu adamın hemen taktir oruya taktir buruyaa akçaabatta bir sürü faili mechul olay var onlardan nie kimse bahsetmiyor onlar nie çözülmedi??? bende akçaabatlıyım akçaabatı iyi bilen biriyim bu habere yorumsuz kalamadım...
ismet yılmaz
21 Kasım 2008 Cuma 11:16
Sayın kaymakama
Emniyetin çalışmalarını, başarılarını öncelikle tebrik ediyorum, keşke maaş taltifi verilseydi.Ancak sayın kaymakamı bu yıl bir kere Sebatsporun maçlarında göremedik, maça gelmeme gerekçesi ne olursa olsun haklı olamaz. Sayın kaymakamdan bireysel değil kurumsal düşünmesini, bazı gereçeler ileri sürerek binlerce Akçaabatlının gittiği maça mülki amir olarak gelmemesini anlamakta zorlanıyoruz. Akçaabatta bu anlamda bir İLKİ yaşıyoruz. AKÇAABAT SEBATSPOR KİŞİLERİN COK ÜZERİNDEDİR SAYIN KAYMAKAM.Bir şekilde yönetimde beğenmediğiniz kişiler varsa bu durum SEBAT la ilgilenmenize engel olmamalı diye düşünüyorum. Yıllarca emek verdiğim güzide kulübümüzün şeref tirübününde sizi görmek hakkımız olsa gerek sayın kaymakam ne dersiniz?
Diğer Haberler
  • Kupa M. Selami Yardım'ın21 Kasım 2017 Salı 15:00
  • Akçaabat'ta Korku Dolu Anlar21 Kasım 2017 Salı 14:34
  • 4 Kişi Zehirlendi21 Kasım 2017 Salı 10:02
  • CHP'de KOngre Süreci21 Kasım 2017 Salı 09:44
  • Evinde Ölü Bulundu21 Kasım 2017 Salı 09:06
  • Antibiyotik Anlatıldı20 Kasım 2017 Pazartesi 13:15
  • Akçaabat'ta kaza 3 yaralı19 Kasım 2017 Pazar 14:17
  • AK Gençlik Kongre Yaptı19 Kasım 2017 Pazar 14:02
  • 25 Yaşındaki Genç İntihar Etti18 Kasım 2017 Cumartesi 17:08
  • Çocuklara toprağı ve tarımı sevdirecek proje18 Kasım 2017 Cumartesi 13:56