• BIST 103.716
  • Altın 145,507
  • Dolar 3,4930
  • Euro 4,1817
  • Trabzon : 26 °C

Emniyet Derneğinde Seçim

11.01.2008 21:54
Emniyet Derneğinde Seçim
Akçaabat Emniyet ve Asayiş Hizmetleri Destekleme Derneği başkanlığı olağan kongresinde başkanlığa Ömer Başaran seçildi.

Akçaabat Emniyet ve Asayiş Hizmetleri Destekleme Derneği başkanlığı olağan kongresinde başkanlığa Ömer Başaran getirildi.

Akçaabat Emniyet Müdürlüğü lokalinde yapılan kongreye Akçaabat Belediye Başkan Yardımcısı Sinan Sivrikaya, Akçaabat Emniyet Müdürü Abdurrahman Tosun, Muhtarlar Derneği Akçaabat Şube Başkanı Eyüp Gedikli, çok sayıda iş adamı ve dernek üyeleri katıldı. Divan Başkanlığını Sinan Sivrikaya, üyelerini ise Davut Gerigelmez ve Şemsettin Bayram’ın yaptığı kongrede Tek aday olan Başaran geçerli oyların tamamını alarak başkanlığa getirildi.
Başkanlığa seçilen Başaran kongre sonrasında yaptığı açıklamada Akçaabatın daha huzurlu olması için çalışacaklarını ifade ederek “Emniyet Müdürlüğümüzün yaptığı özverili çalışmalara destek olmak için elimizden gelen gayreti göstereceğiz eski başkanımız Aslan Boğoçlu’ya yaptığı çalışmalardan dolayı teşekkür ediyorum” dedi.

Eski başkan Aslan Boğoçlu ise  aday olmadı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
NURİ GEDİK
08 Eylül 2008 Pazartesi 20:51
Saygılarımı Sunarım
Çok Degerli Abim Hacı Ömer Başaranın Akçabat Halkına Faydalı Olması Dileklerimle Saygılarımı Sunarım.
hacifatih kalkisim
15 Ocak 2008 Salı 00:13
gercek yüzü
sevdigim ve cok deger verdigim büyügüm haci ömer basaran abime tebrik lerimi sunuyorum ayrici yönetimindeki büyüklerin ellerinden öpüyorum kücüklerinde gözlerinden. iste bu akcaabatin güler yüzünü nesesini pozitif enerjisini halkla birlestirecek kadro. ben simdiden bütün yönetim kuruluna basarilar diliyorum .allaha emanet olun saygi ve sevgilerimle. kendisi almanyada ama kalbi herzaman güzelim doyamadigim akcaabatimda olan kardasiniz.
ALTAR KALKIŞIM
13 Ocak 2008 Pazar 01:22
SAYGILAR SUNARIM
Sevgili büyüğümüz Ömer Başaran abime ve yönetimine başarılar diliyorum...Sizin gibi değerli büyüklerimizin Akçaabat için bu denli görevlerde olmanız bizlere güven veriyor...BOKS ANTRENÖRÜ ALTAR KALKIŞIM
hakan
12 Ocak 2008 Cumartesi 12:21
başaran
Akçaabat için gerekliydi bu karar umarız bundan sonra sayın omer başaranın desteği ile Akçaabat daha huzurlu ve iç içe birlik içinde olacaktır.
HAKAN AYVAZ
12 Ocak 2008 Cumartesi 11:28
BAŞARILAR DİLİYORUM
HACI ÖMER ABİMİ SEVEN BİRİSİ OLARAK ÇOK SEVİNDİN GENDİSİNE VE YÖNETİMİNE SONSUZ BAŞARILAR DİLİYORUM.........Ayvaz züccaciye.
Diğer Haberler
  • Elektrik Trafoları Tehlike Saçıyor22 Eylül 2017 Cuma 09:55