• BIST 108.844
  • Altın 145,100
  • Dolar 3,5002
  • Euro 4,1289
  • Trabzon : 25 °C

Ekrem Al'ın Zor Görevi

22.02.2011 18:00
Ekrem Alın Zor Görevi
Mehmet Birinci ile yollarını ayırıp Ekrem Al’ı takımın başına getiren Kırmızı-Beyazlılar’ı 4 zorlu maç bekliyor

 

Spor Toto 2.Lig Beyaz Grup’ta 23 haftada topladığı 18 puanla küme potasında yer alan Akçaabat Sebatspor’da kötü gidişat sonrası Teknik Direktör Mehmet Birinci ile yollar ayrılıp Ekrem Al ile anlaşılırken, bu kan değişiminin takıma olumlu yansıması umut ediliyor. Ligde kalan 11 maç Kırmızı-Beyazlılar’ın kaderini belirleyecek. Özellikle A.Sebatspor için önündeki ilk 4 maç hayati derecede önem taşıyor. Bu maçlarda Kırmızı-Beyazlılar, zirve mücadelesi veren rakipleri ile karşılaşacak.

 

Umutlar Artar

Gelecek hafta sonu ilk olarak sahasında Yeni Malatya’yı konuk edecek olan Akçaabat Sebatspor, ardından deplasmanda Turgutlu ile karşılaşacak. Bu maçlarda alınacak olan puanlarla umutlarını artırması beklenen temsilcimiz daha sonra içeride Bozüyük ve son olarak zirve ortağı Göztepe ile deplasmanda karşılaşacak. Bulunduğu konumdan uzaklaşmak için şiddetle galibiyete olan temsilcimiz en azından iç saha maçlarını kazanmayı hedeflerken, Ekrem Al ile çıkışa geçileceğine inanılıyor.

ekrem_al2.jpg

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
WISERALI
12 Nisan 2011 Salı 10:06
GURBET
SLM
limandan
25 Şubat 2011 Cuma 23:47
"güven"
"güven"'e sen hiç boş durma yetiştir hemen..senin hoca dediğin ekrem al mı..sen ne kadar tanıyorsun..sana bir şey diyeyim mi..baen ekrem'i ta balıkesir maçında tanırım..orada nasıl çıktığımızı anlatırım..yanımızda sayın kolotoğlu vardı..kazım abinin sonradan koydurmaya çalıştığı sporcu..reşit hocaya sorun o anlatsın..benimle aşık atıyorsun . tabiki akıl vereceğiz..hep para veremeyiz ya..anladınmı..
cavit elektronık
24 Şubat 2011 Perşembe 13:08
hedefff
derhal bir basın toplantısı yaparak hedeflerinizi açıklarmısınız sayın hıocam.....akçaabatlı olarak hakkımız sanıyorum öğrenmekk...
güven
23 Şubat 2011 Çarşamba 12:21
alomoraya
sayın sebatspor yönetimi siz ne yapıyosunuz arkadaşlar hoca değişikliğiş,futbolcu transferleri yapıyorsunuzda alomoraya neden sormuyorsunuz nasıl böyle şeyler yaparsınız kendileri ortaya çıkmıyor hiç değilse hoca ve futbolcu listesi versinlerde ona göre hareket edin be arkadaşlar yaaa....bakalım kılavuzların verdiği listeye görede belki hep beraber burnumuz bir şeylerden kurtulur.
olamora
22 Şubat 2011 Salı 20:58
KLAVUZ
HAYIRLI OLSUN AMA BU KALVUZLAR ÖNÜMÜZDE OLDUĞU SÜRECE BURNUNUZ.......................KURTULMAZ
Diğer Haberler