• BIST 115.882
  • Altın 162,670
  • Dolar 3,7533
  • Euro 4,6568
  • Trabzon : 9 °C

Eğitimi Karıştırmak İstediler

22.04.2010 20:14
Fatih Eğitim Fakültesi'nde 2 grup arasında sloganlı atışma büyümeden önlendi. Atışmaya katılan öğrencilere 840 lira ceza kesildi.
Eğitimi Karıştırmak İstediler

Akçaabat Söğütlü beldesinde bulunan K.T.Ü Fatih Eğitim Fakültesi'nde 2 grup arasında sloganlı atışma oldu. Olaya müdahale eden jandarma ekipleri atışmanın büyümeden önlenmesini sağladı. Jandarma ekipleri daha sonra olayları başlattığı belirlenen 12 öğrenciye kabahatler kanununa muhalefetten 70'er lira para cezası kesildi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
hüsamettin
26 Nisan 2010 Pazartesi 18:09
TÜRK İSLAM ÜLKÜCÜLÜĞÜ
Bazı arkadaşların bizleri ima ederek nasıl yorum yaptığını görüyoruz.En büyük günahlardan biride namuslu insanlara iftira atmaktır.Biz TÜRK İSLAM ÜLKÜCÜLERİ olarak bunlara prim vermeyiz.Meyve veren ağaç taşlanır.Biz İSLAM AHLAK VE FAZİLETİ TÜRKLÜK GURUR ŞUURUYLA yetişmiş. BİZ KUR'AN REHBER EDİNMİŞ HZ.PEYGAMBERİMİZİN SÜNNETLERİNİ yaşam biçimi olarak sürdüren şerefli insanlarız.Bu gibi olaylara papuç bırakacak insanlar değiliz.
hüsamettin
26 Nisan 2010 Pazartesi 18:00
çağdaş bey'e
Aziz dostum üniversitesinin temel amacı pedagojik eğitiminin yanında sosyal, kültürel,sanatsal aktiviler ve her yönden insanın gelişimini sağlayan kurumlardır.Bunun yanında üniversite tüzüğü şöyledir her türlü siyasi görüşe açıktır,her görüşün tartışılmasına izin verir ve gelişimini sağlamakla sorumludur.Senin hangi zihniyetle yorumu yaptığın belli önce bunları bilmek lazım yorum yapmadan önce.
çağdaş
25 Nisan 2010 Pazar 23:45
Hüsamettin Bey'e
Dostum şunu anlatmak istedim:Üniversitelerde ideolojilerden çok BİLİM öne çıkar, çıkmalı.Üniversiteler bir ülkenin bilim ve teknik lokomotifleridir.Bizim Fatih Eğitimimizde diplamalı mezunlardan başka ne gördük?O kadar sermayenin akıtıldığı bu fakülte şimdiye dek ne yaptı? "Ben Türküm" demekle milletine hizmet etmiş olmuyorsun.Ben eğitimin ve bilimin ışığında "milli ve manevi değerlerime bağlı bir Türküm,Vatandaşıyım" anlayışı yerleşmedikçe Fakültemiz gruplar arası dalaşmalardan daha ileri g
TIBI
25 Nisan 2010 Pazar 11:04
AKILLI OLUN
Olay nedir bilmiyorum ama,eger KTÜ Egitim fakültesinde TÜRKEYE ^de bülücü olarak bilinen hareketlerden birini yapmak istediyseler,cahilliklerine vermek lazim,size tavsiyem her yerde o hareketleri yapin ama bu egitim fakültesinde asla asla.Bu hareketler sizin sonunuz olur egitim hayatiniz trabzonda biter,bilmiyenler bunu ögrensin, yazan serefli KTÜ Egitim mezunu..Slm olsun Güzel Trabzonuma ,nur icinde yat Fatih Sultan Mehmet..Türk ün tarihini bilmeyenlere ve bölücü hareketleri ve düsünceleri olan
hüsamettin
24 Nisan 2010 Cumartesi 23:30
ne alaka!
iki grup arasındakı kavganın ne alakası var ırkçılıkla şımdi.bılımden teknıkten bahs eden arkadas kavramların ne anlama geldıgını bilmıyor ılgınç.fakulteyı karıstırmak ısteyenler bu arkadasın zıhnıyetındekı arkadaslar.fatıh egımte ırkcılık yapılmaz yapanın bolucuden farkı kalmaz.
Diğer Haberler
  • 100. Yıla Özel Kutlama16 Şubat 2018 Cuma 16:14