• BIST 106.474
  • Altın 151,840
  • Dolar 3,6440
  • Euro 4,3033
  • Trabzon : 13 °C

Düzköy Yolu İlerliyor

14.06.2017 15:32
Düzköy Yolu İlerliyor
Düzköy Yolu İlerliyor

Akçaabat- Düzköy ilçesi arasında inşası devam eden yol yapımı devam ediyor.

Akçaabat Düzköy ulaşımı rahatlatacak olan duble yol çalışmasının 2. etabı devam ediyor. Daha önce Akören mahallesine kadar  yapımı tamamlanan yol için kalan bölümlerde bir taraftan yol çalışması yapılırken bir taraftan da kamulaştırma çalışmaları devam ediyor.

Birçok yerde kamulaştırma yerine  Söğütlü deresi üzerine yapılan istinat duvarları ile genişletilen yolun öncelikle Doğanköy sınırına kadar genişletileceği ve 3. etapta ise Düzköy'e kadar ulaştırılacağı belirtildi.

akcaabat-dzukoy-yolu.jpg

Etiketler: , ,
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
me
15 Haziran 2017 Perşembe 11:21
11:21
mrb
bu yol bitmez! , bitirilemez! , bitmeyecek!
erol
15 Haziran 2017 Perşembe 03:07
03:07
yetkililere sesleniyorum bitirin bu yolu arkataşlar yirmi senedir devam ediyo yedi bitirdi bizi kurbetten geliyoruz bittimi acaba diye heveslenirken kaplunbağa hızında devam ediyor bakıyorum batıya buralarda oyle bir yolu bir senede bitiriyorlar ne iş bende anlamadım lütfen bitirin ölmeden göriyim bittiğini
Diğer Haberler