• BIST 118.612
  • Altın 162,385
  • Dolar 3,7614
  • Euro 4,6331
  • Trabzon : 7 °C

DP Adaylarını Tanıttı

30.12.2008 13:52
DP Adaylarını Tanıttı
Akçaabat Demokrat Parti ilçe Başkanlığı, parti banasında yapılan toplantı ile yerel seçimlerde seçime girecekleri adayları açıkladı.

 

Toplantıya DP Genel İdare Kurulu Üyesi Süleyman Aydoğdu, İl Başkanı Ahmet Uğur Zihni ilçe Başkanı Salih Zeki Kolaylı ve çok sayıda partili katıldı.

İl Başkanı Ahmet Uğru Zihni toplantıda yaptığı konuşmada Demokrat Partinin Akçaabat da en iddialı parti olduğunu belirterek, "Parti olarak kar kış demeden çalışıyoruz. Bunu karşılığını belediye başkanları çıkartarak alacağız" dedi.

Konuşmalar ardından,  Mehmet Ali Değirmenci-Akpınar, Halil. İbrahim Dervişoğlu-Kavaklı, Mustafa Akgün -Derecik, Süleyman Birinci -Işıklar, Hamza Özlü-Mersin.

Demokrat Partinin Akçaabat İl Genel Meclisi adayları ise Alaattin Kaba, Hafit Çelik, Mustafa İleli, Nazmi Taflan ve Yılmaz Yılmaz olarak açıklandı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
f
15 Ocak 2009 Perşembe 18:48
ışıklar
ışıklar halkı onu iyi tanıyor geçmişte yapmış olduğu güzellikler le.çıkarı için degil halkı için orda.o bir efsane huzurlarınızda efsane başkan sayın SÜLEYMAN BİRİNCİ.ailece gönülden destekliyoruz.
selamet KÖSTERELIOGLU
31 Aralık 2008 Çarşamba 01:31
EVET EFSANE
Belediyeciligin sadece kaldirim yapmak olmadigini herkes ondan ögrendi...Bunu isiklar halki cok iyi biliyor...
Ali Osman Dertli