• BIST 104.539
  • Altın 163,366
  • Dolar 3,9376
  • Euro 4,6999
  • Trabzon : 7 °C

Dörtyol'da Yol Atağı

14.03.2008 10:23
Dörtyolda Yol Atağı
Akçaabat’ın coğrafi alan açısından en geniş beldelerinden biri olan Dörtyol’da yol yapım çalışmaları sürüyor.


Akçaabat’ın coğrafi alan açısından en geniş beldelerinden biri olan Dörtyol’da mahalleler arası ulaşımın sorunsuz olarak yapılması için çaba harcayan belediye mevcut yolları onarırken yeni yollar açmaktan da geri durmuyor. Dörtyol belediyesi halen 3 mahallede yol genişletme, 2 mahallede yeni yol açma ve 1 mahallede de mevcut yolun güvenliğini artırmak için istinat duvarı yapma çalışmalarını tüm hızıyla sürdürüyor.
Çalışmaları yerinde denetleyen Dörtyol Belediye Başkanı Cevat Birinci, yeni açılan yollarla beldenin Akpınar Beldesi ve Ortaalan Köyü’yle olan ulaşımını rahatlatacağını vurgulayarak, “Amacımız vatandaşların sorunsuz bir şekilde ulaşımlarını sağlamaktır.” dedi.
Çalışmaları denetlerken tarlalarında çalışmakta olan Dörtyollular ile bir müddet tarla belleyen ve belleme sonrasında kurulan yer sofrasında da onlarla birlikte yemek yiyen Cevat Birinci’nin çalışmaları vatandaşlarca da takdir edildi.
Mahalle sakinleri yapılan çalışmaları büyük bir sevinçle takip ettiklerini belirterek, “Allah Başkanımızı başımızdan eksik etmesin” diye dua ettiler.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Muhammet YAVRUOĞLU
17 Mart 2008 Pazartesi 21:03
Soranlara Selam Olsun
Sayın Muammer Doğanlı ve Sayın Ahmet Aydın beye şahsımla ilgili belirttikleri güzel duygu ve düşüncelerinden ötürü çok teşekkür eder, sevgi ve saygılarımı sunarım.
Ahmet Aydın
17 Mart 2008 Pazartesi 15:44
teşekkür ediyorum, bil mukabele
Muammer ERDOĞANLI Bey'e dilek ve temennilerinden dolayı teşekkür ediyorum. buradaki espri Erol MERSİNLİOĞLU Bey'e editörün verdiği tepki. benim yazım YAVRUOĞLU için değildi. zaten ağlanacak halimize güldüğümüz bir gerçek. bu millete hizmet eden ya da ihanet eden hakkettiği şekilde zaten tarihteki yerini er ya da geç alacaktır.gurbetten tüm Akçaabat'a sevgiler...
mkç
15 Mart 2008 Cumartesi 23:50
EĞİTİMSİZ HALK
ELBETTE BELEDİYENİN ÇALIŞMA İSTEĞİNİ VE BAŞKANIN TUTUMUNU MEMNUNİYETLE KARŞILIYORUM.YALNIZ BELDEMİZİN KISITLI OLANAKLARI SOSYAL YAŞAM SEVİYESİNE VE HİZMETLERİNE ULAŞAMAMAKDADIR BUNUN İÇİN BELDEMİZ SADECE GENİŞLEMİŞ BİR MUHTARLIK GİBİ .BELDE HALKI DAHA ETKİLİ HİZMETLERE İHTİYACI VAR EN ÖNEMLİSİ EĞİTİMLİ İNSANLARA ,YATIRIMLARA ,AÇILIMLARA ,TEŞVİKLERE VB. ŞEYLERE YOL DUVAR BU ZAMANA BU GÜNLERE KALMIŞSA BIRAKIN BELEDİYE OLMAYI .HİÇ HESAPLADINIZMI BELDEMİZDEKİ GÖÇ ORANINI İŞ OLANAKLARINI ?SAYGILARIMLA
muammerdoganli@windowslive.com
15 Mart 2008 Cumartesi 15:00
TEBRİKLER SN. BAŞKAN
Yerleşim merkezlerinde yol yapmak çok zor iştir. Hele küçük yerleşim merkezlerinde çok daha zordur. Bunun zorluklarını en iyi yerel yöneticiler bilir. Bu açıdan Sayın Belediye Başkanını tebrik ediyorum. Sayın Muhammet YAVRUOĞLU’nun da isabetli görüşlerine aynen katılıyor, kendisine zahmet ederek görüş bildirdiği için ayrıca teşekkür ediyorum. Ciddi konularda; sağlık sorunu olmadan, gülebilenlerin de gülmeye çok ihtiyaçları olduğu sonucuna varıyorum. Bu açıdan Sayın Ahmet Aydın’a ‘Allah gülmekten ayırmasın’ diyorum. Dualarla, Sevgilerle.
Ahmet Aydın
14 Mart 2008 Cuma 19:58
süpperrr editör :))
hayatımda ilke defa böyle bir editör yorumu gördüm. süpperrsinnnnn :)))))))))) çok güldüm.
Diğer Haberler
  • AK Parti Öğretmenlerle23 Kasım 2017 Perşembe 14:08