• BIST 104.539
  • Altın 163,884
  • Dolar 3,9376
  • Euro 4,6999
  • Trabzon : 10 °C

Dershane Kazandırdı

17.08.2009 21:53
Dershane Kazandırdı
Akçaabat'ta hizmet veren özel eğitim kurumlarından Eksen Dershanesi öğrencilerinin birçoğu üniversiteli olmaya hak kazandı.

Açıklanan ÖSS sonuçları sonrası Akçaabat Eksen Dershanesi öğrencilerinin büyük bir bölümü hayallerini gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşadı.

Dershane Kurucu  Müdürü  Sadık Demirci, zorlu eğitim dönemi sonrası elde ettikleri başarı ile bir sezonu yorgunluğunu üzerlerinde attıklarını belirtti.

220 öğrenciden 150’sinin üniversitede bir bölüme yerleşmesine yardımcı oldukları için mutlu olduklarını ifade eden Demirci, gelecekte de öğrencilerin en iyi üniversiteyi kazanmaları için çaba harcayacaklarını belirtti.

 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Megapolis
21 Eylül 2009 Pazartesi 17:49
bende kazandım ama
bende kazandım ama bunda dershanenin payı o kadar çok değil. biraz çalıştım biraz çalışmanın hakettiği yeri aldım. aslında daha iyisine yerleşebiliyordum. fakat sınavda herşey alt üst oldu. ilk kez zamanı yettiremedim, ilk kez.
Ümran Bulut
22 Ağustos 2009 Cumartesi 10:28
Üniversitede okumak için okumayın.
Çocuklar üniversitede okumak yada üniversiteli olmak için okursanız yerinizde sayarsınız. Öncelikle alanınıza kara verin ve bu yolda ilerleyin. En önemlisi istediğiniz bölümü şayet kazandıysanız bu tamamen elinizde olan bişeydir. Hakkımla kazandım diyebiliyosanız amenna yok dersane sayesinde kazandım diyorsanız başlamadan 1-0 mağlup okul hayatınıza başlamışsınız demektir. Kendinize yazık edersiniz dolayısıyla bu benim başarım demelisiniz.
arşimist
19 Ağustos 2009 Çarşamba 14:19
CANIM EKSEN
eksen beni ünüversiteli yaptığı için sonsuz teşekkürler.çok uğraştım fakat sonunda doğru adresi buldum . o adreste eksen beni ünüversiteli yaptı .iyiki varsn EKSEN
malkoçoğlu
19 Ağustos 2009 Çarşamba 12:40
*TEBRİKLER*
*BEN DE ÜNİVERSİTELİ OLDUM,BENİ HAYALLERİME ULAŞTIRAN EKSEN DERSHANESİNE TEŞEEKKÜRLER
KİM NE DERSE DESİN EKSEN 1 NUMARA*
yamga
18 Ağustos 2009 Salı 10:11
Büyük çoğunluğu üniversitelerde birer bölüme yerleştiler evet
ama hangi bölümlere?

Meslek Yüksek Okullarına mı?
Anadolu Üniversitesi'ne mi?
Tıp Fakültelerine mi?
Eğitim Fakültelerine mi?
İktisadi İdari Bilimler mi ne?
Diğer Haberler
  • Okullarda Karne Heyecanı17 Haziran 2016 Cuma 11:48