• BIST 105.026
  • Altın 162,753
  • Dolar 3,9187
  • Euro 4,6430
  • Trabzon : 5 °C

Derelioğlu Resmen Sebat'ta

12.11.2009 19:06
Derelioğlu Resmen Sebatta
Akçaabat Sebatspor Teknik Direktörlüğüne getirilen İhsan Derelioğlu resmi mukaveleyi imzaladı.

Akçaabat Sebatspor'da İsmail Batur'un görevden ayrılmasıyla boşalan ve önceki gün yapılan görüşmeler sonrası anlaşmaya varılan İhsan Derelioğlu bugün resmi mukaveleye imza attı.

Kulüp tesislerinde gerçekleşen imza törenine, Akçaabat Sebatspor As Başkanı Adnan Topsakal ve Genel Kaptan Ömer Tayyar Usman hazır bulundu.

Yapılan anlaşma ile İhsan derelioğlu Sezon sonuna kadar Akçaabat Sebatspor'un başında olacak. 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
sebatlı gençler
17 Kasım 2009 Salı 18:01
başarılar
hayırlı olsun
adem
14 Kasım 2009 Cumartesi 15:35
başarılar
belki hatasını telaffi etmeye gelmiştir.Başarılar.
erbabiahsem
14 Kasım 2009 Cumartesi 11:58
okumanız yok herhalde
ben ihsan hoca iyidir demedim hayırlı olsun dedim. bu takımla işi zor dedim. takımı içten satan oyuncular var dedim. tekrar okuyun. birlik beraberlikten söz edenler kendi istedikleri hoca alınınca birliğe katılır sanırım. ben her hafta maçtayım izlemediğim 2 maç vardır en fazla. 5 lira vermemek için maça gelmeyenler konuşmasın benim akçaabatlılığımı siz tartışamazsınız...
ATATÜRK GENÇLİĞİ
13 Kasım 2009 Cuma 16:51
erbabiahsem eee..
erbabiahsem senin iyi dedigin adam,10 milyon dolarlık karadenizsporu ne etti,orda futbolcu vardıda noldu,boş boş konuşma....
sıla
13 Kasım 2009 Cuma 15:34
hsncoban'a
Sen tarafsın kardeş. Sen Akçaaba^'lı değilsin herhalde. Gerçekleri konuşmuyorsun. Bu takımı lig A dan küme düşüren hangi hoca idi. Bölücülük yapma. Öneride bulun. Bırak reşit'i ali kemal'i. Bu takım nasıl kurtulur. Var mı önerin, varsa söyle. Yoksa
sus. Şu an birlik beraberliğe ihtiyacımız var. Sen de gel birlik beraberliğe katıl.
Diğer Haberler
  • Efsaneler Hızlı Başladı27 Nisan 2017 Perşembe 18:26