• BIST 105.026
  • Altın 162,753
  • Dolar 3,9187
  • Euro 4,6430
  • Trabzon : 5 °C

Derelioğlu İle Yollar Ayrıldı

09.10.2010 20:50
Derelioğlu İle Yollar Ayrıldı
Akçaabat Sebatspor Yönetimi İlk İş Olarak Hocayla yollarını ayırdı.

Bugün yapılan olağanüstü Genel Kurulda yeniden başkanlığa getirilen Zeki Öztürk ve yönetimi ilk iş olarak Teknik Direktör İhsan derelioğlu ile yollarını ayırma karaı aldı.

İhsan Derelioğlu'ndan boşalan teknik direktörlük görevine kimim getirileceği açıklanmadı. Adaylar arasında Kadir Özcan'ın ismi geçiyor.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
alex
10 Ekim 2010 Pazar 18:46
sebat
hey sebat spor kulübü yöneticileri, ihsan hocala devam kararı aldınız sizleri kınıyorum.birdaha maclarada gelmiyorum.
Jack Sparrow
10 Ekim 2010 Pazar 17:25
Hoca Görevde!
Hoca gönderilmemiş! Yerel medyada devam kararı alınmış. O zaman size hayırlı traşlar diliyorum. 7 maçta galibiyet alamayan hocanın arkasında durmak nasıl bir eziklik anlamayamadım!
yanardöner
10 Ekim 2010 Pazar 11:35
hele şükür
hocada gittiğine göre artık sebatspor kulübü çıkışa geçecektir..
alex