• BIST 109.330
  • Altın 156,133
  • Dolar 3,8638
  • Euro 4,5501
  • Trabzon : 11 °C

Cumur'dan cezalara tepki

04.02.2008 11:17
Cumurdan cezalara tepki
Cumur "Bundan sonra kimseye haberi olmadan ceza yazılmayacak. Yazılırsa biz de gereğini yapacağız . Yazılan cezayı bize getirin“dedi.

     Akçaabat'ın sorunlarının tartışıldığı ve tüm partilerin yanı sıra sivil toplum kuruluşları; oda başkanları, dernek, sendika ve tüm belediye başkanlarının katıldığı toplantı Körfez Köfte Salonu’nda yapıldı.
     Toplantıda söz alan Akçaabat Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Kemal Sivri, ilçe merkezinde vatandaşların araçlarına haberleri olmadan trafik cezası yazıldığı ve bu yazılan ceza miktarının da yaklaşık 400 bin ytl civarında olduğunu söyledi. Sivri “Hatalı park eden veya trafikte hata yapan araca ceza yazılmasın demiyoruz. Ancak kişinin haberi olmadan cezalar yazılıyor; bu da vatandaşların ağır bedeller ödemesine neden oluyor” dedi.
     Bunun üzerine açıklama yapan Milletvekili Mustafa Cumur, artık kimseye haberi olmadan ceza yazılmaması için gerekli girişimlerin yapılacağını, hata yapan sürücülere cezalarının o anda yazılmasını sağlayacaklarını söyledi. Cumur “Bu konuda bana da uzun süredir şikayetler geliyordu. Ancak aşırı bir ceza yazıldığı anlaşılıyor. Bu konuda Emniyet yetkilileri ile görüşerek kimseye haberi olmadan ceza yazılmaması konusunda gerekli işlemleri yapacağız. Bundan sonra kimseye haberi olmadan ceza yazılmayacak. Yazılırsa biz de gereğini yapacağız “dedi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
günay tutmaz
22 Şubat 2008 Cuma 15:58
önce kalkınma
adınız adalet ve kalkınma partisi ama kaç yıldır siz vekil bu ilçenin vekilisizinz buraya gelip çorba içip gidiyorsuzunuz, bir kaç kişinin cebine el uzatıldı diye ,yıllardır aynı uygulamayı yapan (kanunsuzsa neden cezalar yıllardır devletin kasasına gitti)memur lar demekki tamamen kanunsuz iş yapıyor, uyan kardeşim vekil sen önce şu akçaabatın yollarına çare bul , gel caddeye sokağa bak, çocuklarımız eşlerimiz kaldırımlardan geçemez oldu, yıl 2008 hani nerde adalet ve kalkınmanız , size oy verdik , polisin işine karışın demedik, yıllar önece kendini bilmez vekiller kendisine oy veren oraya getiren memurları meclisin önünde dövdüler , onlarda seçimde indirdiler,sizde onlardan olmayın vekil saygılar
akçaabatlı sami
18 Şubat 2008 Pazartesi 19:28
polis görevini yapıyor
polisin işi yokta caddelere park eden araç sahiplerinimi bekleyecek hatalı park eden araç sahiplerinin suçu yokmuş gibi konuşuluyor.şehir merkezinde tüm caddeler otopark olmuş.bu kadar polis varmı akçaabatta.selamlar
BIÇKIN
08 Şubat 2008 Cuma 13:49
DOĞRUYA DOĞRU
EĞRİ OTURUP DOĞRU KONUŞALIM ARKADAŞ. BEN POLİS OLSAM HER HALDE HERGÜN AYNI YERE UYGUNSUZ PARK EDEN, KURALLARI VE TRAFİK İŞARETLERİNİ TAKMAYAN, KEYFİNE GÖRE HAREKET EDEN ARAÇLARA DAHA ÇOK CEZA YAZARDIM. BELKİ DE YOLU SORUMSUZCA VE UMURSAMAZCA KAPATANLARIN CAMLARINI KIRARDIM.
AFRİKADA BİLE BU İŞARETLERİN MANASI BELLİDİR. DEVLET 100 YTL VERİYOR TABELALARA UYULSUN DİYE. SÜS OLSUN DİYE DİKMEMİŞ YA DARACIK KALDIRINMLARA BU KADAR PARK TABELASINI......
SONRA KIRMIZI TURUNCU MAVİ IŞIK DEMİYOR TEPELİYORSUNUZ. NİYE UYMUYORSUN KARDEŞİM TRAFİK IŞIKLARINA. BEN BİLE ARTIK KIRMIZIDA KESİNLİKLE GEÇMİYORUM. SEN NİYE GEÇİYORSUN......??? AYIP DEĞİL Mİ. SONRA GÜNAH DEĞİL Mİ? GEÇENLERDE 16 YAŞINDA BİR KARDEŞİMİZ, HEMSERİMİZ BELEDİYE KAVŞAĞINDA EZİLDİ. KIRMIZI IŞIK İHLALİ YAPAN BİR TRAFİK CANAVARI LİSE ÖĞRENCİMİZİ SAKAT BIRAKTI. YAZIK DEĞİL Mİ?. ADINA BİR DE KAZA DİYORLAR.
SEN ALKOLLU KULLAN, KIRMIZI DA GEÇ, KEYFİNE GÖRE PARK ET, SONRA DA CEZA YAZILINCA BIDI BIDI YAP. AYIP DENEN BİR ŞEY VAR.......YAKIŞMIYOR DELİKANLILIĞA..
HÜRMETLER.. BIÇKIN.
Ahmet aktepe
07 Şubat 2008 Perşembe 08:26
hata yapan bedelini öder.
Arkadaşlar boşuna kürek çekmeyelim. sen park yasağı olan yere aracını park edip gidiyorsun. arkandan polis gelip ceza yazıyor. bunun neresi yanlş. polis seni mi bekliyecek. aracını park ederken sağına soluna bakacaksın trafik işaretlerini bileceksin. iki tane koyunu gütmesini bilmeyen nice arkadaşlarımız ehliyet almış araba kullanıyor. sorsan trafik işaretlerinden hiçbirisini bilmez. hatta görmemiştir. yanlış yere aracını park eden sürücüye neden park ettiğini sorsanız boştu park ettim. der. orada park yasağı olduğuna dair levhayı ya görmemiştir. yada o levhanın ne olduğunu bilmiyordur. yok öyle yağma.
ali sungur
06 Şubat 2008 Çarşamba 14:47
ceberrut
trafik cezalarının yazılmasını istemeyen şahıs hakkında hiç yorum yazan olmadımı,ne kadar yazık
Diğer Haberler
  • Mevlana Haftasında 2 Etkinlik14 Aralık 2017 Perşembe 15:57
  • Horoncular Gözde14 Aralık 2017 Perşembe 15:53
  • Güzel Bir Minik Yürek14 Aralık 2017 Perşembe 10:25
  • Seracılık Eğitimi Başladı13 Aralık 2017 Çarşamba 17:41
  • AK Parti Kurumlarda13 Aralık 2017 Çarşamba 17:20
  • İptal Söz Konusu Değil13 Aralık 2017 Çarşamba 15:39
  • Elazığ Dağlarında Köfte Ziyafeti13 Aralık 2017 Çarşamba 15:17
  • Akçaabat'ta Kaza 1 Yaralı13 Aralık 2017 Çarşamba 14:59
  • Akgün'den O proje İçin Açıklama12 Aralık 2017 Salı 14:07
  • O Proje İptal mi?12 Aralık 2017 Salı 13:38