• BIST 108.953
  • Altın 144,354
  • Dolar 3,4810
  • Euro 4,1079
  • Trabzon : 23 °C

Cumur Partililerle Buluştu

20.04.2011 14:50
Cumur Partililerle Buluştu
Adalet ve Kalkınma Partisi’nden (AK Parti) 2 dönem milletvekili olan ve son seçimde aday gösterilmeyen AK Parti Trabzon Milletvekili Mustafa Cumur, Akçaabat ilçesinde partililerle bir araya geldi.


AK Parti Trabzon Milletvekili Mustafa Cumur listeler açıklandıktan sonra ilk kez Trabzon’da büyük coşku ile karşılandı. Cumur havalimanında coşkulu bir kalabalık tarafından karşılandı. Havalimanı girişine asılan “Biz (12 Haziran) Pazara kadar değil Mezara Kadar Dostuz” pankartıyla karşılanan Cumur’un duygulu anlar yaşadığı görüldü. Ardından konvoyla birlikte AK Parti Akçaabat İlçe Başkanlığı’na gelen Cumur, burada partililere bir konuşma yaptı.

cumur-partililerle2.20110420145149.jpg

İlk olarak söze başlayan AK Parti Akçaabat İlçe Başkanı Osman Çavuş, Mustafa Cumur’la yollarının Refah Partisi’nden başladığını ve çok eskiye dayandığını belirterek, “İktidar partisinden milletvekili olmak Allah’ın bir lütfüdür. Bu gururu sayın vekilimiz yaşamıştır. Akçaabat’ımızı 9 sene içerisinde çok güzel hizmetler yapılmıştır” dedi.

 

cumur-partililerle3.20110420145127.jpg

 

12 Haziran’da yapılacak genel seçimlerde 6 milletvekilinin ardından sıralamaya giremese de kendisini 7. sırada olduğunu ve aynı şekilde çalışacağını belirten Cumur, “Bizi milletvekili yapan irade Başbakandır. Biz O’nun destekçisiyiz. Bugün Mustafa Cumur yarın başkası, önemli olan bu kervanın yürümesidir. Biz bu partide çaycıda oluruz. 2002 seçimlerinde bana telefon geldi, aday olacaksın dediler olduk. Bu bir bayrak yarışıdır. Yeni heyecanlar gerekir. Bizim dünkü sözümüz neyse, bugünde odur. AK Parti iktidarıyla Türkiye’de çok şeyler değişti. Türkiye bölgesinde lider ülke konumuna geldi” şeklinde konuştu.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Ay ışığı
25 Nisan 2011 Pazartesi 11:22
Miletvikilği seçimleri
Evet millet vekilleri liste yarışması...Maalesef Mustafa Cumur liste dışı kaldı....Bu Akçaabat ve Düzköy için büyük bir kayıp ...Ben AKP değilim ama çok ararsınız Mustafa Cumur u...Akçaabat Akp ilçe yönetiminin bu konuda ne kadar capa harcadı bilmiyorum ....Ben şunu gördüm siyasette her gidenin yeri dolmuyor ..Halktan geldi insanımızın sorunlarını daha iyi biliyor...Yaptığı hizmetlerden dolayı tşk ederiz sizlere....Hayırlısı olsun... Ama sizi ararız gi
unsalyılmaz
22 Nisan 2011 Cuma 12:40
komik...
hastane yapılmış ben üniversite öğrencisiyim.. iki gün önce sokakta baş dönmesi mide bulantısıyla gittim acile adamlar 15 tl aldılar benden..ne kadar hastane yaparsa yapsınlar kafalar aynı.. illaki ambulanslamı gitmek lazım hastaneye.. birileri atıp tutuyor hastaneye kayıt parasız diye.. ben öğrenci olmama rağmen para verdimde doktora göründüm..kan tahlili yaptıramadım çünkü yine para alacaklardı.. şimdi övünün hastanenizle!
yavuzstar
22 Nisan 2011 Cuma 06:40
.....
1-haçkalı baba devlet hastanesi 2-akçaabat güzel sanatlar lisesi 3-akçaabat fen lisesi 4-düzköy yolunun çift yönlü genişletme çalşmaları 5-atatürk ilk öğretim arkasında üç okulunda kullanacağı büyük spor salonu 5-akçaabat trafiğini rahatlatacak çevre yolu darıcadan söğütlüye yapımına başlandı6-organize sanayi bölgesi(ihalesi yapıldı)7-adliye binası yapılacak yer aranıyor...oyumuzu boşa atmıyoruz biz hizmete atıyoruz...
unsalyılmaz
21 Nisan 2011 Perşembe 20:31
BİRİ BANA AÇIKLASIN!!
Herkes çok hizmet yaptı demiş ben öncesi ve sonrasında hiçbirşey göremedim ne hgizmeti var akçaabata.. şefik türkmeni akpartiye geçirmeseydi ne yapabilirdi.. şu anda hastaneden başka gözle görülen ne var akçaabata yapılan.. herşey belediye nezdinde gerçekleşti.. biri mustafa cumhur şunu yaptı desin.. ama doğru yaptı 7-8 tane apartman kurdular site haline getirdiler.. nedense milletvekili olmadan önec yapamadı ama olduktan sonra yaptı!!
ahmetsaid
21 Nisan 2011 Perşembe 11:22
Hizmet edeni alkışlamak...
Sayın Mustafa Cumur 8,5 yıl içinde Akçaabat'a pek çok hizmette bulunmuş bir insan. Gönül isterdi ki nasıl Ak Parti hükümeti ustalık dönemini yaşayacaksa Mustafa Cumur'da Akçaabat'a hizmetleri bakımından ustalık dönemini yaşatsın. Ama olmadı. Kendisine yaptığı hizmetlerden dolayı bir Akçaabatlı olarak şükranlarımı sunuyorum.
Diğer Haberler
  • Sivil toplum ‘evet’ dedi05 Nisan 2017 Çarşamba 14:18