• BIST 103.716
  • Altın 145,507
  • Dolar 3,4930
  • Euro 4,1817
  • Trabzon : 26 °C

Çin Otoları Trabzon'da

26.01.2008 11:19
Çin Otoları Trabzonda
Merakla beklene Çin otomobili CHERY Trabzon'a geldi.

Merakla beklenen ucuz Çin otomobili Chery Trabzon’da görücüye çıktı.


Doğu Karadeniz Bölgesi’nde tek bayi olan Hatipoğlu tarafından Trabzon’a getirilen ilk iki model vatandaşların ilgi odağı oldu.1.6 Motor hacmine sahip benzinli Alia ve Tigga modellerinin ilk etapta getirildiğini belirten firma sahibi Ali Kemal Hatipoğlu, araçların her türlü teknolojik özelliklerinin bulunduğunu artık vatandaşların kaliteli otomobilleri ucuz fiyata alacaklarını söyledi. Herkesin bir arabası olmasını istediklerini ifade eden Hatipoğlu “Araçlarımızda lüks bir arabada olan her şey var. Klima,hava yastığı,ABS, EBD, çelik jant, MP3 çalar gibi birçok özellik var. Araçlarımız 3 yıl ve 100.000 Km garantili olarak satışa sunacağız.” Dedi.

1 Şubatta satışına başlanacak araçların fiyatlarının ise 15 bin ile 35 bin YTL arasında olacağı ifade edildi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
ayşe
14 Kasım 2008 Cuma 12:50
çok güzel
bn gittim arabaları inceledim gayet konforlu rahat almayı düşünüyoruz çok bependim kimse önyargılı olmasın çin malı die öteki arabalar gibi çok ii araba
Turaf Turhan
26 Ekim 2008 Pazar 08:48
Önyargılı olmamak lazım?
İlk zamanlar çin malı derdim.Bir iş için bayi önünden gecerken görünüşleri hoşuma gitti iceledim.Kaynagından işçiligine kadar ama test edememiştim.Daha sonra tekrar gittim ve test aracını sürme imkanım oldu çin imajı tamamen gitmişti.Araç avrupai tasarıma sahip ve donanım olarak pulas pulas.Yani arkadaşlar ön yargılı olmamak lazım sürüp bakmak gerekiyor.Nette okudugum parmakla basınca kaborta evriliyormu?küllü yalan.Carpışma testleri youtubede ilk testleredir sonraki testlerde mevcut alia yazın bakın sonuç çok farklızaten firma 3 yıl ve 1000 km garanti veriyor dandık olsa güvenip veremez zaten.Ensonda karar verdim aldım 6 aydır kullanıyorum memnunum.Önceden fort kullanıyordum cuvallan para vermiştim.şimdi yarı fiyatına 45 milyarlık arabayı 26 ya kullanıyorum.Hatipoglu ve calışanlarına ilgi alaka ve müşteri memnuniyeti en üst safada teşekkür ederim.
ŞEVKET BAYTAR
08 Haziran 2008 Pazar 01:40
CHERY ALİA
BEN BİR TANE ALDIM .1 AY FALAN OLUYOR .ÇOK MEMNUNUM.ARABA UCUZ VE LÜKS.HER ŞEYİ VAR.TAVSİYE EDERİM..
METİN BEKTAŞ
30 Ocak 2008 Çarşamba 09:38
CHERY GÜZEL ARABA
CHERY ARABALARINI HATİPOĞLU PLAZADA İNCELEDİM.DOĞRUSU BEKLEDİĞİMDEN DAHA ÜST SEVİYEDE BULDUM.JEEPLERİ DAHA KONFORLU VE GÜZEL.PİYASA SATIŞININ ÇOK İYİ OLACAĞINI TAHMİN ETMEKTEYİM.HATİPOĞLU AİLESİNE BAŞARILI SATIŞLAR DİLERİM.
orta direk
26 Ocak 2008 Cumartesi 14:43
bir ümit var desenize
Yıllardır bir birimize tutkuyla bağlı olduğum, hayallerimi süsleyen bir otomobilim olabilecek haa...
Diğer Haberler