• BIST 105.964
  • Altın 163,264
  • Dolar 3,9325
  • Euro 4,6364
  • Trabzon : 8 °C

Çilingiroğlu Bu İşi Biliyor

23.11.2008 08:24
Çilingiroğlu Bu İşi Biliyor
İstanbul’daki horon elçilerimize bir yenisi daha eklendi.

 

İstanbul Sarıyer Halk Eğitimi Merkezi’nde Mehmet Çam Lisesi öğrencilerine Trabzon ve Adıyaman yörelerinin oyunlarını öğretmek için anlaşma yapan Gökhan Çilingiroğlu, aynı merkezde Müdür Yardımcısı olarak görev yapan Akçaabatlı Selim Cihanoğlu’nun da katkılarıyla şimdiden İstanbul’da isim yapmaya başladı bile.

11 Akçaabatlı arkadaşı ile kolbastı ve horon üzerine bir gösteri grubu kurarak otantik elbiseleriyle davetlere de gitmeye başlayan Gökhan Çilingiroğlu ve arkadaşlarına Tahir Bakal ve Şenol Şentürk gibi Akçaabat horonunun önde gelen isimleri de televizyon programlarının organizesinde yardımcı oluyor.

Babasının yolunda emin adımlarla ilerleyen ve ondan bağımsız birçok işe de imza atan Gökhan Çilingiroğlu daha önce çalıştırıcılığını yaptığı Akçaabat Lisesi’yle tam puan alarak Türkiye Birinciliği yaşamış; aynı başarıyı oyuncu olarak görev yaptığı Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü Horon Ekibi’nin Türkiye birinciliği ve 2 Türkiye ikinciliğiyle de pekiştirmişti.

Son olarak Akçaabat Belediye Spor Kulübü’nde gençlere halkoyunları hocası olarak hizmet veren ve büyükler kategorisinde de horon oynayan Çilingiroğlu, her iki ekiple de bölge birinciliğine ulaşmış; büyüklerde Türkiye 3’üncüsü, gençlerde ise Türkiye 5’incisi olmuştu.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
tayfun turan
30 Kasım 2008 Pazar 22:49
yürü be gökanım...
çok sıcak kanlı ve çevresindekilerle müthiş iyi ilişkiler kurabilen gökhanın yöresel oyunlardaki başarısı tartışılmaz... gökhan ve onun gibiler sayesinde karadenizimizin oyunları daha fazla yaygın hale gelecek... inşallah bizi iyi temsil edersin orada...bu arada bir karadenizli olarak ben hala horondu ,folklordu, kolbastıydı bunları oynamayı bilmiyorum bir fırsatını bulursan banada öğret kardeşim...
ŞEROO
30 Kasım 2008 Pazar 01:09
Akçaabat
babasının yolunda emin adımlarla yürüyo yolun açık olsun gökhan abi
RACİ KAPTAN KOLAYLI
29 Kasım 2008 Cumartesi 03:21
HORONCULAR
merhaba arkadaşlar,
kuzenim gökhan'a her zaman başarılar dilerim.Ben 80'li yılların başından beri istanbul'dayım.üniversiteyi kazanıp okumaya gelen her akçaabatlı gibi burada yöresel oyunumuza bir başka aşk besler oldum.cavit hoca,oğlu şenol,muhammet akkol,tahir bakal,şener akkaya,hasan ve aşkın kazancı ve daha niceleri ile aynı ortamlarda bulundum ve bazıları ile aynı evde de kaldım.tahir için kim haddini aşarak yorum yapmışsa muhakkak bir kuyruk acısı vardır.o tahir istanbula okumaya gelen kaç kişiye evini açıp çocukların hep okuyup hemde okullarda oyun hocalığı yapmasına imkanlar tanıyarak ne hizmetlerde bulunmuştur.ön yargılı olmayın arkadaşlar.
istanbul da horona değer veriliyorsa yukarıda adı gecen arkadasların buyuk katkısı vardır.
Bakü'den sevgilerle...
kasım akın
29 Kasım 2008 Cumartesi 01:38
hakettiği yolda
gökhan başkanım tebrik ediyorumm bunca emeğin karşılığı istbulda basarıların dvmını dılıyorum horonu yaşarak yaşatarak öğretenlerdensin muhtaç olduğun kudret damarlarında ki asil kanda mevcuttur:)
ESRA SAKA
28 Kasım 2008 Cuma 20:34
LÜTFEN BİRAZ SAYGI!!!!!!!!!!!
Öncelikle seni tebrik ediyorum Gökhan kardeş!Şimdi gelelim boş laflarla yorum yapmaya çalışan şahıslara.Yorum yapacaksanız öncelikle yorum yaptığınız kişileri tanımanız ve biraz da olsa gözlemlemeniz gerekir.Kulaktan dolma bilgilerle kimseyi rencide edemezsiniz.Gökhan bu yaşına kadar hem okulda hayatında hemde sivil hayatında daima tutumlu bir yol çizmiştir.Ve şimdiden bu tutumunun meyvesini alıyor ki bu onun en büyük hakkı ve bu daha başlangıç çok daha başarılı ve çok daha güzel işlerle karşımıza çıkacağından hiç şüphem yok.Ekip arkadaşları diyosunuz evet onlarında emeği var ama gökhan ilkokul sıralarından beri sadece folklor değil diğer tüm etkinliklerde en iyisi olmayı başarmıştır.Bunu taviz vermediği düşüncelerinden ve yaptığı şeyi gerçekten önemsemesinden kaynaklanıyor.Kabul etmek gerekirki Gökhan'ın bu anlamda es geçilemeyecek bir yeteneği ve becerisi var.Lütfen eleştirirken,yorum yaparken bazı şeyleri düşünerek konuşun!!!Hiçkimse yoktan varolmaz emek,azim ve alın teri dökmek lazım...
Diğer Haberler
  • Çocuk Tiyatro Festivali Başlıyor08 Nisan 2017 Cumartesi 11:45