• BIST 105.026
  • Altın 162,782
  • Dolar 3,9187
  • Euro 4,6430
  • Trabzon : 5 °C

Çavuş'tan İstifa Yorumu

26.12.2009 10:52
AK Parti Akçaabat İlçe Başkanı Osman Çavuş, istifa eden il yönetimi ile ilgili “kimse avucunu ovuşturmasın. Hepimiz partimizin emrindeyiz” dedi.
Çavuştan İstifa Yorumu

AK Parti Akçaabat İlçe Başkanlığı haftalık olağan toplantısını gerçekleştirdi. Parti binasında gerçekleşen toplantıya, İlçe Başkanı Osman çavuş ve yönetim kurulu üyeleri katıldı. Toplantı sonrası bir açıklama yapan İlçe Başkanı Çavuş,  Trabzon İl Yönetimi’nin istifa etmesinin toplantıda gündeme geldiğini ve yönetim kururlu üyelerin de fikilerini söylediğini ifade etti. Osman Çavuş “İl yönetimimiz istifa etmiştir. Bu dünyanın sonu değildir. Daha önce de benzer olaylar olmuştu ve bu gibi olaylar her partide olabilecek şeylerdir. Bu istifa içimize sinmese de, biz Başbakanımızı seviyoruz, partimizi seviyoruz. Geçmişte olduğu gibi bundan sonra da memleketimiz için hayırlı işler yapmaya çalışacağız. Türkiye’nin AK Parti’ye ihtiyacı var. Çünkü biz Türkiye’nin partisiyiz” dedi.

“Kimse bu olaydan çıkar sağlamak peşinde olmayı beklemesin” diyen Çavuş “Bu olaydan sonra kimse ellerini ovuşturmasın. Parti içerisindeki birlikteliğimiz artarak devam edecektir. Bu göreve kim getirilirse bizim başkanımız olacaktır. Bize de ne görev düşerse  partimiz adına yapmaya hazırız” dedi.

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
hasan61
01 Ocak 2010 Cuma 22:44
bence
milletin seçtiğini ,millet seçer veya seçmez.bence başbakana yanlış bilgi veriliyor.o da neticede insandır yanılması normaldir. sayın çavuş seni alsınlar görevinden de görelim.ben siyasetçi değilim ama sizler katar bu işleri bildiğimden eminim . benim oyum yine başbakanadır.
nurdan
28 Aralık 2009 Pazartesi 02:18
akp
akp nin arabcada ne anlama geldigini biliyormusunuz sayin akp liler. osman baydemir neden hic ak parti diye hitab etmiyor hep akp diyor arastirinda neyin merkezi oldunu bulun
necmi usta
27 Aralık 2009 Pazar 17:23
Ne kaldıki şimdi
ülkeyi refaha çıkaracağız diye insanları kandırdılar aldattılar ne varsa sattılar ülkeyi parcalama noktasına getirdiler şimdi satılaçak birşeyler kalmadı istifalar başladı sanki kacıyorlarmış gibi gidiyorlar çünkü orada rand bitti insanlar gerçeği görmeye başladılar prf doktor haydar başın milli ekonomi modelini sizler ne kadar saklasanızda artık sizlerde bunu kabul edeceksiniz
AqCaaßaTLi
27 Aralık 2009 Pazar 12:24
Yorum!
1999'da Yine Öyle Demiştiniz! Devletin Başına Devlet Gelecek.Millet Devletin Başına Devleti Getirdi. Ne Yaptınız? Bankalar Hortumlanırken Siz İktidarda Değil miydiniz? Merkrez Bankasından Çuvallarla Para Çalınırken Siz İktidarda Değilmiydiniz.Yine Bu İşlere Göz Yumma İçin mi ,Birilerini Zengin Etmek İçinmi Devletin Başına Devleti Getirmek İstiyorsunuz. Millet Getirir ise Saygı Duyarız !!!
CüCo
27 Aralık 2009 Pazar 12:17
Yorum
Sayın Melikşah Apoyu İmralıya Kim Gönderdi?
İdamı Kim Kaldırdı?
Ördeğin Ömrü Vak Vakla Gecer
Ölme Eşeğim Olme
Diğer Haberler
  • Akçaabat'ta Feci Kaza 1 Yaralı22 Kasım 2017 Çarşamba 14:59