• BIST 107.202
  • Altın 145,420
  • Dolar 3,5161
  • Euro 4,1312
  • Trabzon : 26 °C

Çavuş, Toplantıya Neden Katılmış?

28.11.2012 13:28
Çavuş, Toplantıya Neden Katılmış?
AK Parti Eski İlçe Başkanı Osman Çavuş’un Trabzon'daki Parti Toplantısına neden katıldığını Açıkladı.

 

AK Parti eski ilçe başkanı Osman Çavuş’un sitemize yapmış olduğu ve Akçaabat başta olmak üzere Trabzon’un gündemine oturan açıklamaları sonrası görüştüğümüz Çavuş, kendisini çok sayıda eski ve yeni partilinin aradığını ve aynı duyguları paylaştıklarını belirtti. Trabzon’da yapılan AK Parti Merkez İlçe danışma toplantısına katılmasının birilerine mesaj göndermek mi olduğunu sorduğumuz Osman Çavuş “Merkez ilçe başkanı beni davet etti. Davet edilen yere gidilir.Davete icabet sünnettendir.  Ben de davete icabet ettim. Katılımın farklı yorumlanması anlamsızdır” dedi. Akçaabat’ta yapılan toplantılara neden katılmadığını sorduğumuz Çavuş “Akçaabat’tan bana davet geldiği zamanlarda katıldım. 3 kere davet geldi. 2'sine katıldım. Katılmadığım zaman ise mazeretimi bildirdim, il dışında olduğum için telgraf çektim” şeklinde konuştu. 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Ahmet Sami
02 Aralık 2012 Pazar 01:54
Hizmet
Kim gelirse gelsin yeterki hizmet getirsin.
bayramoğlu
28 Kasım 2012 Çarşamba 18:30
bilmeyende konuşuyoya..,; yazık...!
biri gitti biri geldi ama, gelen boş geldi bi icraat göremedik.. inşallah bi 10 yıl yaşarsam görürüm o hizmetleri... ha birde şu deyimleri tam söyleyedbilsek ne güzel olacak...!
erenyrmc
28 Kasım 2012 Çarşamba 17:02
salama
yazıyı oku ona göre yorum yap sallama kötü niyedin mide bulandın anlaşılıyor
muradi
28 Kasım 2012 Çarşamba 13:56
Ben bıktım
Bence Çavuş meselesi artık kabak tadı vermeye başladı.. Osman gider Ahmet gelir hizmet devam eder..Osman beye çalışmalarından dolayı teşekkürler
sabeş
28 Kasım 2012 Çarşamba 13:56
niye davet edildin diye soran olmadı ki, bu açıklamalar şimdi neden?
ne diyelim,"aç tavuk kendini ambarda sanır"diye bir deyim vardır.bu durum ancak buna uyuyor.toplantıya neden katıldın, diyen olmadı ki?
Diğer Haberler
  • Sivil toplum ‘evet’ dedi05 Nisan 2017 Çarşamba 14:18