• BIST 105.268
  • Altın 162,850
  • Dolar 3,9604
  • Euro 4,6498
  • Trabzon : 7 °C

Çavuş İstifayı Değerlendirdi

13.02.2009 18:00
Çavuş İstifayı Değerlendirdi
Ak Parti Akçaabat ilçe Başkanı Osman Çavuş, partideki görevinden istifa ettiğini açıklayan Ali Kalaycı’nın dilekçesini yırttığını ve istifanın kabul edilmeyeceğini söyledi.

 

 

Konu ile ilgili görüş aldığımız Osman Çavuş, “bu partinin kuruluşundan itibaren Ali Kalaycı ile beraberiz. Onunla ayrı bir dostluğumuz var. Partiye gönderdiği istifa dilekçesini okuma bile okumadan yırtıp attım. Bunu herkes için yapmam, ama  sayın Kalaycı ile partiden ziyade farklı bir gönül bağımız vardır. Bir kızgınlık anında istifa etmiş olabilir ama bunu kabul etmemiz mümkün değildir. Ak parti için eskisi gibi çalışacağından ben eminim, kimsenin  de kuşkusu olmasın” dedi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
AKÇA
18 Şubat 2009 Çarşamba 13:47
YİNE HATA
SAYIN ÇAVUŞ ALİ KALAYCIYA SAHİP ÇIKMAN ÇOK GÜZEL BİŞİ AMA AYNI HASSASİYETİ DİĞERLERİNDE NEDEN YAPMADIN ONLAR AKP Lİ DİĞİLMİYDİ
kırmızı siyah
15 Şubat 2009 Pazar 13:30
KIRMIZI SİYAH
COK SEVİNDİM Ali Kalaycı da onurlu davrandı. Sayın Başkan, Dr. Mahmut Bey'in dilekçesini sen yazmasaydın da kendisi yazsaydı şimdi dilekçe yırtmak zorunda kalmazdın. Başkanlık dilekçe yırtmakla değil teşkilatı kucaklamakla olur. Sen bu hakkını kaybettin. Bütün ilçelerde aday eflasyonu yaşanırken senin krallığın nedeniyle akçaabatta kriz oldu. Şimdi Adnan Topsakal'ın emir eri oldun. ALLAH herşeye kadirdir. zulüm yaptınız ki şimdi zulme uğradınız. Partimizi bu duruma düşürdüğün için sana hakkımı helal etmiyorum. Bunun hesabını vereceksin. İki dönemdir bizi adaysız bırakıyorsun. Yakında Şefik Bey'le horon oynarsın. Çünkü o horon kurmayı beceremez; yardımcı olursan memnun olurum.
atilla
14 Şubat 2009 Cumartesi 23:01
saçma
korkumu sardı sizi adam gönülden istifa etti siz dilekçe yırtıyorsunuz başbakan duymasın zorla akp li olunmaz siz partizancımısınız?
CANCAN
14 Şubat 2009 Cumartesi 22:26
SİZİ BEKLİYORUZ
sizi istifaya çağrıyoruz.ali kalaycı da konuşur diye mi kaygınız.3 defa oy veren bir seçmen olarak istifa diyorum.siz ak partiye oy verecekmisiniz? ben zannetmiyorum.
ibrahim halil
14 Şubat 2009 Cumartesi 22:00
onbası
sayın osman cavus bu hareketınden sonra zaten rutbe kaybedıp onbası oldu ıstıfayı yırtıp arkadaslk yapıcagına sende onurlu davran bızde senı yuzbası yapalım
Diğer Haberler