• BIST 108.953
  • Altın 144,354
  • Dolar 3,4810
  • Euro 4,1079
  • Trabzon : 21 °C

Çavuş Broşür Dağıttı

07.09.2010 13:42
AK Parti İlçe Başkanı Akçabaa'ta % kaç oy bekliyor. MHP ve CHP'yi neyle eleştirdi.
Çavuş Broşür Dağıttı

12 Eylül’de gerçekleştirilecek olan Referandum ile ilgili AK Parti Akçaabat İlçe Başkanlığı’nca Atatürk Parkı’nda  broşür dağıtıldı. İlçe Başkanı Osman Çavuş ve yönetim kurulu üyelerinin katıldığı broşür dağıtımında Çavuş, ilginç açıklamalarda bulundu. Özellikle Akçaabat’ta % kaç oy alacaklarını iddialı bir şekilde dile getiren Çavuş’un açıklamalarının yer aldığı video haberi aşağıda bulabilirsiniz.

cavus_chp_icinnededi2.jpg

 

cavus_chp_icinnededi3.jpg

 


Osman Çavuş - Hayır diyenler neden hayır diyor...
Yükleyen adomedya. - Güncel haberleri izleyin

 


Osman Çavuş - Basın Açıklaması
Yükleyen adomedya. - Son dakika haberler

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
akasya
08 Eylül 2010 Çarşamba 03:57
ANAYASA
anayasa değişikliği için kocaman HAYIR diyeceğim.beni ailemi cocuklarımı sülalemi hiç ama hiç ilgilendirmiyor.HSYK umurumda değil Anayasa mahkemesi hiç umurumda değil.benim kardeşim aç sokaklara bırakıldı sadece işçi olduğu için.benim kardeşim 4-c li 3 aydır maaş alamıyor.şimdiye kadar da işsizlik maaşı bağlanmıştı.
akcam
08 Eylül 2010 Çarşamba 01:20
evet
Artık görüyoruzki Parti kalmamış hatta, şahışlar ve liderlerinde önemi yok. artık ''VİCDAN'' var.Artık gerçekler var . hak ve batıllık olayı var.Onun için EVET demek gerektiğini görüyorum.Yok bu anayasa ülkeyi bölecek yok parçalayacak bu kadar ucuz siyasete karnımız tok artık suyunuz ısındı beyler...
ahmetsaid