• BIST 106.239
  • Altın 161,321
  • Dolar 3,8713
  • Euro 4,5671
  • Trabzon : 21 °C

Çare Olacak mı?

04.07.2017 10:21
Çare Olacak mı?
Çare Olacak mı?

Akçaabat Belediyesi büyük umutlarla inşa ederek kiraya verdiği fakat istenilen ivmeyi bir türlü yakalayamadığı Hamam Çimeni Çarşısı için yeni bir proje hayata geçiyor.

Belediye tarafından daha önce yapılan ihaleyle inşa edilen ahşap büfeler çarşının orta kısmına yerleştirilmeye başlandı. Toplam 14 Adet ahşap büfe yapımı büyük oranda tamamlanırken, büfelerde yöresel el işi ürünleri satılması ve çarşıya hareket getirilmesi düşünülüyor.

 3 Farklı tipte ve büyüklükte inşa edilen büfelerden A tipi için 11 adet, B tipi için 2 adet ve C tipi için ise 1 adet yapıldı.

Öte yandan büfelerin inşasını Akçaabat belediye Başkanı Şefik Türkmen, Başkan Yardımcısı Osman Parlayan ve meclis üyeleri inceleyerek eksiklerin giderilmesini istedi.

hamam-cimenii-001.jpg

hamam-cimeni-carsisi1.jpg

hamam-cimeni-carsisi.jpg

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Hür Koç
06 Temmuz 2017 Perşembe 14:12
14:12
Akçaabatlı olarak yapılan yorumları okuyunca utandım. Ya siz ey.....
sivridilli
06 Temmuz 2017 Perşembe 08:42
08:42
bu kulübelerden TAYVAN da vardır orada işe yarıyorlar burada bilmemem
akçaabatlı
06 Temmuz 2017 Perşembe 07:38
07:38
Akçaabat sahilin en iyi ilçesi olmaya adaydı. Ama yazık ettiler... Denizi kokuyor. Orta Mah. evleri çok bilinmiyor. Minibüsler trafik canavarı gibi. vs. vs. vs.
hadani
05 Temmuz 2017 Çarşamba 08:54
08:54
o bufede bedava altin dagitsalar belki girerim o is hanina ne ilgimi cekmistir ne de merak ettim icini belediye baskani lutfen artik yapistigin koltuktan kalk
satarili