• BIST 105.964
  • Altın 162,960
  • Dolar 3,9325
  • Euro 4,6364
  • Trabzon : 10 °C

Bunlar utanılacak işlerdir

01.09.2013 18:51
Türkmen o görüntülerle ilgili konuştu
Bunlar utanılacak işlerdir

Akçaabat Belediye Başkanı Şefik Türkmen kendisinin aleyhinde, gelecek yıl yapılacak seçim öncesi yapılan çirkin propagandayla ilgili konuştu. Sosyal paylaşım sitesi facebook üzerinden yüzlerce kişiye gönderildiği tahmin edilen, 9 saniyelik görüntüde eli kırılmış bir çocuk konuşturularak, "Akçaabat'ta Şefik Türkmen'e oy verenlerin benim gibi elleri kırılsın" dedirtiliyordu.

Kim tarafından yapıldığı bilinmeyen görüntüyle ilgili Günebakış Gazetesi'nden Berkant Parlak'a açıklamalarda bulunan Başkan Türkmen, konuyu yargıya taşıyıp taşımayacağına henüz karar vermediğini belirterek, “Bu durumun bir muhasebesini yapacağım, sonrasında hukuksal süreci düşüneceğim. Bu tür girişimler çok çirkin ve ayıp şeylerdir. Bunlar utanılacak işlerdir. Bunları kim yapıyorsa toplum içinde utanmalıdır” dedi.

BUNLAR BİZE ZARAR VERMEZ
Türkmen, daha önceden kendisi aleyhin Akçaabat’ta dağıtılan korsan dergiye benzettiği bu olayla ilgili şöyle konuştu: “Şefik Türkmen hakkında yapılan anketlere baksınlar. Anketlerde yüzde 60 civarında çıkıyoruz. 4 dönem belediye başkanlığı yapıp, yine anketlerde yüzde 60 çıkmak herkesin harcı değildir. Böyle bir insanı karalamaya çalışan küçülür, yükselmez. O karalamalar bize zarar vermez.”

VATANDAŞIN KANAATİ DEĞİŞMEZ
“Görüntüde çocuğun kullanılması daha da çirkin bir şey” diyen Türkmen sözlerini şöyle sürdürdü: “Küçük çocuğun konuşturulması falan pek hoş değil. Biz 20 senelik belediye başkanıyız Akçaabat’ta. Vatandaş, birilerinin bu tür uğraşlarıyla kanaatini değiştirmez. Bazı basın-yayın kuruluşlarında, Türkmen’e destek azaldı, biçiminde yorumlar yer alıyor. Bu insanlar anket yaparak mı bu sonuca ulaşmışlar? Bizimle ilgili yapılan anketlerde en az oy yüzde 50 çıkıyor. Bir anket yapıldı yüzde 57 çıktı, bir başka ankette yüzde 61 oranında”

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Muhsin YOL
04 Eylül 2013 Çarşamba 23:31
23:31
Recepciğim sana aynen katılıyorum. Şefik beyinde sonuna kadar destekcisiyiz. Bu akşaabat senin gibi gençler yetiştirdi ya gerisi boş
sadi paşa
04 Eylül 2013 Çarşamba 20:04
yeter artık
Yeter artık! başkan, ununu eledi tarağını astı..ne enerji kalmış ne hizmet aşkı koskoca ak parti iktidarının mega proje üretemeyen bir belediye başkanı sahilde fotoğraf çektirmektense kasap sokakta yıkama yağlamanın arkasındaki demir kapı ile kesilmiş yolu açsın. kireçhanede ak partili meclis üyesinin apartmanını istimlak debildide kasapoğullarının 100metre kare arsasını mı istimlak edemiyor.yeni mahalle denge marketin yanındaki sokağı arkaya hala bağlayamadı parası yokya!!!!koca belediyenin....
recep karabak
04 Eylül 2013 Çarşamba 13:06
13:06
kim ne derse desin sayın başkanım bizler sizi iyi biliyoruz. belediye başkanı olarak yapmış olduğunuz çalışmalardan çok memnunuz. tanıdığım insanların çoğunun görüşleri de bu yönde. malesef bu ülkede meyve veren ağaç taşlanıyor. başarılarınızın devamını diliyor saygılar sunuyorum.
SADİ PAŞA
03 Eylül 2013 Salı 20:14
COK SÜPER
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
hasan
02 Eylül 2013 Pazartesi 14:00
14:00
sayin baskan siz onu bunu birakin kendinize ekibinize bakin...20 yilda her yil bir proje yapsaydiniz ve cevre belediyelere abilik yapip bu ilide icine alacak en azindan cevre yolunu bitirebilseydiniz simdi coktan ilcenin ve sehrin önü acilmis olacakti...büyük düsünemeyen büyük isleri yapamaz,daha aksam sayin basbakani Türkiye canli yayinda izledi.bu ilcede yapilanalar dönene dolaplar sidik yarislari en iyisini ben bilirim ayaklari hic sayin basbakan in sizlere anlattiklariyla bagdasiyormu...sen kendin ilce icin her yil bir proje üretseydin simdi park yüzünden millet birbirini yemezdi.,cok gec kaldik yine ileriyi bir türlü göremediniz dervlet adamligindan hic haberiniz yok...son 10 yildaki yatirim furyasindan ilce bölge hicbir sey alamamisken,olaylari kisisellestirmeye hic gerek yok...siyasetinize herkesin lafi...halk oylamasina bakin diyorsun,sayin baskan lütfen.hep geriden gidiyoruz..yazik degilmi bu memlekete,en temel konularda bile develti arkaniza alip yapilacaklara ön ayak olamadiniz,,gezen gören birisi olarak konusuyorum,senin capindaki ilceler nasil atilimlar yapti nasil aptyapilarini tamamladi sen halen daha sokaktaki insana sorun diyorsun,,,bu isler gönül isi bu isler cesaret isi bu isler takim ekip isidir...bunu ise akcaabatta imkani yoktur..birakin arkadan gelenelerin önünü acin...bitirdiniz kocaman ilceyi o ufacik ileriyi göremeyen beyinlerinizle...sevgiler saygilar
Diğer Haberler