• BIST 107.478
  • Altın 151,228
  • Dolar 3,6615
  • Euro 4,3022
  • Trabzon : 18 °C

Bu Takıma Ne Oldu ?

01.11.2009 19:46
Bu Takıma Ne Oldu ?
Akçaabat Sebatspor kötü gidişata bir türlü dur diyemiyor. Takımdaki bu düşüş ise kafalarda soru işareti doğuruyor.

Bir hatırlayalım son maçları isterseniz.

 

Deplasmanda Ofspor karşılaşması oynadı bu takım. Rakibine göre çok üstün bir oyun sergileyerek sahadan 3-2  ayrıldı.  Bu maçı izleyenlerden birisi olarak ben ve yanımdaki diğer arkadaşlar "bu takım play-off oynar" demiştik. Çünkü sahada mücadele eden ve gol için çaba harcayan bir takım vardı. Bu mücadelenin karşılığını da 3 puan ile  alıyorlardı.

 

Yazının tamamını  okumak için Tıklayınız.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
sebat
08 Kasım 2009 Pazar 20:36
hasan 61 'e
yazının başı güzelde sonu art niyet kokuyor.. cemilusta en az herkes kadar futbolu bilir. ama sanırım senin futbolla pek işin yok... senin zorun başka.. cemilusta bırakıp gitse sen mi geleceksin sebatın başına.. acaba kaç dadikanı ayırıp kaç paranı vereceksin merak ediyorum.. böyle fedakar insanlara nankörlük etmeyin.. 5 milyon verip tribine gelin yeter..başka ihsan istemezzz...
badetat
07 Kasım 2009 Cumartesi 22:49
gerçek
sayın derviş bey futbolu bilmedigin vede anlamadıgın apacık ortada.am bu davranışlarınızla sebatımıza zarar veren insanların başında geldiginizi bilmeniz lazım.bakıyorumda yorumların bazıları yarım yarım demekki yorumların bazıları seni yada birilerini rahatsız eder diye yazmıyosunuz.geçenlerde yazdgım ve yarısını yazmadıgınız yorumumda ne hakaret ne karalama ne de küfür vardı.yazık çok yazık dikkat ettiyseniz kelimelerim ve cümlelerim çok da güzel.bu davranışınızla asıl sebata zar verdiginiz
TUANAM
07 Kasım 2009 Cumartesi 18:32
o ikikişiye
daha önceki yazım tam çıkmadı.neden yayınlanmadı bilemiyorum.o yazının devamı vardı.evet akçaabatta o eski futbolcu abim ve çok samimi olduğum o malum kişi sebatı ve akçaabat sebatsporumuzu kendi çıkarları dorultusunda başkan ve tönetim kurulunu kulanıyor.ayrıca akçaabatta bölgecilik yaptılar.seyircileri eski yönetici abilerimizin alehinde bağırtılar ve bazı takım içerisindeki eski futbolcularıda organize ettiler. bunlar sabatlı,akçaabatlı olmaları münkün değil.işte onların yaptıkları or
adem
07 Kasım 2009 Cumartesi 14:03
yorum
Ben daha önce yorum yapdım yayınlanmadı.Galiba tahrik edici cümleler kullanmadığım için olacak.
hasan61
05 Kasım 2009 Perşembe 22:49
Bu sebat kurtarılmalıdır.
Cumhuriyetle yaşıt bir takımın bu hale gelmesi sevenlerini elbette üzüyor. Yöneticileri bu sorumluluğun altında ezilmemeleri için önlem almak zorundalar. Hocamı?Hoca. Futbolcumu ?Futbolcu. Bu işköfte bişirmeye benzemez. Olmuyorsa bırak.
Diğer Haberler
  • A.Sebatspor Veda Etti31 Mart 2017 Cuma 18:51