• BIST 107.202
  • Altın 145,263
  • Dolar 3,5161
  • Euro 4,1312
  • Trabzon : 24 °C

Bu Sezon da Bildiğiniz Gibi

05.09.2011 09:50
Bu Sezon da Bildiğiniz Gibi
Türkiye 3.Futbol Ligi 1.grupta mücadele eden Akçaabat Sebatspor, kendi evinde oynadığı ilk karşılaşmadan eli boş ayrıldı.

Türkiye 3.Futbol Ligi 1.grupta mücadele Akçaabat Sebatspor, kendi evinde oynadığı ilk karşılaşmadan eli boş ayrıldı. Geçen hafta sezonun ilk karşılaşmasında deplasmanda Diyarbakır DİSKİSPOR’a 8-0 gibi tarihi bir mağlubiyet alan ekibimiz , bu hafta Beşikdüzüspor’a karşı 2-0 mağlup olmaktan kurtulamadı.

HAKEMLER: Bahadır Kayışoğlu, Enes Vahit Çavuş, Mesut Kük

AKÇAABAT SEBATSPOR: Mehmet*, Hasan**, Oğuzhan**, Fehmi**, Cevdet**, Gökhan***, A. Kemal**, Bedrettin***, Ayhan* (Dk.60 Feyyaz*), Tolga***, Sinan* (Dk.66 Tolga Yavuz*)

BEŞİKDÜZÜSPOR: Fatih***, Burak***, Emre***, Barış***, Halit***, Onur**, Salih** ((Dk.76 Uğur Dilli*), Emrah**, Y. Emre***, Güven***,  Ziya*** (Dk.81 Ediz*)

GOLLER: Dk. 10 Yunus Emre, Dk. 41 Ziya (Beşikdüzspor)

SARI KARTLAR: Dk.27 Cevdet, Dk.83 Tolga  (A. Sebatspor)

sebat-besikduzu3.jpg

sebat-besikduzu4.jpg

sebat-besikduzu2.jpg

Manavgat Evrensekispor-Keçiören Sportif............: (4 - 0)

Lüleburgazspor-Sandıklı Belediyespor...............: (1 - 1)

Kastamonuspor-Gebzespor............................: (2 - 0)

Elazığ Belediyespor-Ümraniyespor...................: (0 - 0)

Menemen Belediyespor-Gümüşhanespor.................: (2 - 2)

Akçaabat Sebatspor-Beşikdüzüspor...................: (0 - 2)

Kırıkhanspor-Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor....: (0 - 1)

Bayrampaşa-Belediye Vanspor........................: (2 - 0)

Kırıkkalespor-İnegölspor...........................: (0 - 3)

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
KUŞCU GÖKHAN
05 Eylül 2011 Pazartesi 17:50
YAZIKLAR OLSUN
BU SEBATI BU HALLERE GETİRENLERE YAZIKLAR OLSUN ÖZELLİKLE ESKİ YÖNETİM,ESKİ HOCALAR ALT YAPI HOCALARIDA DAHİL DÜN BAKTIMDA MACA HANGİ YÜZLE GELMİŞLER UTANMAZ HERİFLER
akçaabatlı sporsever
05 Eylül 2011 Pazartesi 16:41
tecrübe eksikligi
kazandıktan sonra çok iyi işler yapacaklardırilk defa profosyonel bir ligte oynayan sezon bası hazırlık kampı geçirmedikleri halde bu mücadeleyi ortaya koyan gençlerimizi tebrik ediyorum.inanıyorumki bu gençlerimiz biraz daha tecrübe .inşallah cumhuriyetle yasıt olan büyük camiamız bu zor günleri atlatacaktır.eski futbolcularımızın bu gençlerimize destek ziyareti çok anlamlıydı. hepsine bir sebat taraftarı olarak çok tesekkür ediyorum
kırmızıbeyaz
05 Eylül 2011 Pazartesi 15:40
Uzun İnce Bir Yol
Gençlerimizi tek tek alınlarından öpüyorum bir Akçaabatlı olarak.O yaşlarda Akçaabat seyircisinin önünde top oynamak herkesin harcı değildir.Çok güzel oynadılar.Sadece kaleci kardeşimiz iki önemli hata yaptı.Ama eminim oda kendine güvenenleri boş çıkarmıycaktır ilerki günlerde.Biraz tecrübe çok şey değiştirir.Yönetim bir iki tecrübeli kişi katabilse daha iyi olacak.
adınısenkoy
05 Eylül 2011 Pazartesi 13:02
kaleciyi bağlayın direklere öğretin zamanlamayı
eğer iyi bir kaleci olsaydı eminim bu maç enaz berabere biterdi çünkü takım genç önceki hafta fark yediler 1-0 geriye düşünce yine umutları kırıldı.kaleciyi sanki kaleden kovuyolar zorla duruyo kalede.kalecinin zincirle kale direklerine bağlanması ki kaleciliği tamamıyla öğrensin.futbol beyin işidir hesaplamalı kaleden ne zaman çıkacağını.bu takıma 4 transfer lazım.kaleye,forvete uzun ve kalıplı,stopere 2 uzun ve kalıplı
Diğer Haberler
  • Akçaabat Sebatspor'a Yakışmadı22 Mart 2017 Çarşamba 16:29
  • A.Sebatspor Doğan Avında22 Mart 2017 Çarşamba 11:19
  • Sebatspor Beşledi07 Mart 2017 Salı 14:16
  • Şen Ola Sebat Şen Ola07 Şubat 2017 Salı 15:21
  • Fatih Stadyumundaki Kar Temizlendi06 Şubat 2017 Pazartesi 17:29
  • Akçaabat Sebatspor'a Kar Engeli30 Ocak 2017 Pazartesi 14:37
  • Futbolculara Tatlı jest16 Ocak 2017 Pazartesi 13:55
  • Sebatspor Maçında Kural Hatası11 Ocak 2017 Çarşamba 15:32
  • Sebatspor İdare Etti27 Aralık 2016 Salı 14:28
  • Tamam mı, devam mı?26 Aralık 2016 Pazartesi 15:31