• BIST 105.268
  • Altın 162,850
  • Dolar 3,9604
  • Euro 4,6498
  • Trabzon : 9 °C

Belediye'den Ramazan Şenlikleri

10.08.2010 13:27
Belediyeden Ramazan Şenlikleri
Akçaabat Belediyesi’nin organizesinde bu yıl ilki düzenlenecek olan Ramazan Şenlikleri 11 Ağustos 2010 Çarşamba günü iftardan sonra sahil park havuzların olduğu alanda başlayacaktır.

Etkinliklerde semazen gösterileri, tasavvuf müzikleri, yöresel sanatçılar, folklor gösterileri, Türk Sanat Müziği, Türk Halk Müziği konserleri, fasıl ve  şiir geceleri, bir konu bir konuk gibi programların yanı sıra çeşitli ödüllü yarışmalarda yer alacaktır.

 

Etkinlikler Akçaabat Belediyesinin katkısı ve İlçemizin yetiştirdiği iki değerli  tiyatro sanatçısı Bülent Mumcu ve Ahmet Özbaysal tarafından hazırlanmaktadır.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Texas
12 Ağustos 2010 Perşembe 17:08
Bitmesini istiyorum
Ibadet ayini eglenmekle gecirmek isteyen gitsin sahile, ama ibadet etmek isteyenleri kisitlamasinlar. Müzigin gürültüsü ic kesimde oturanlara rahatlik vermiyor. Namaz kilmakta zorlaniyoruz. Hastanedekilere yazik...Evimizde can cekisen hastamiz olsa, kemence yüzünden kuran okuyamicaz. Bu yanlisliga hemen son verilmesini istiyoruz.Kimden izin aldilar? Festivaller daha biter bitmez simdi de bunun rahatsizligini mi cekicez Ramazan boyunca...???
cravit
12 Ağustos 2010 Perşembe 16:56
Yeter yaaaa.....
Bir kere de dogru birsey yapin. Ramazan ayinda böyle müzikli eglence nerde görüldü? Dinle alakasi ne bunun? Insanlarimiz zaten bos, bu boslugu büyütecek yerine güzel organizasyonlar yapin da birsey ögrensinler.Herseyimizden koptuk, koparildik, bari dinimizi tam anlamiyla yasayabilelim. Ona da dokunmayin. Belediye insanin "babasi" gibidir. Baba da bu kötülügü yaparsa, daha ne diyeyim?
Akcaabatlilar size sesleniyorum: Herseyi kabullenmeyin, tepki koyacaginiz zamani bilin. Bilin ki
zambak
12 Ağustos 2010 Perşembe 16:45
Ramazan Senligi
Belediyenin eglence anlayisini siddetle kiniyoruz. Bu gürültünün Ramazanla alakasi ne? Bu sözde "eglence" bize neyi tanitiyor? Kültürümüzü mü yoksa bu manasiz gürültüyü mü? Ramazan ayi ibadet ayidir, eglence ayi degil.
köyden
10 Ağustos 2010 Salı 16:39
. . . .
vallahi nazım hikmet beyefendi çok haklı isabetli akçaabatlıların sesi oldun yorumunla.. buna layt islam denir dinde yenilik denir şiilik denir vur patlasın çal oynasın denir yani namaz da kıl içkide iç bu tür bir şey kokuşdu her şey çürüdü kokuşdu
NAZIM HİKMET