• BIST 107.202
  • Altın 145,420
  • Dolar 3,5161
  • Euro 4,1312
  • Trabzon : 26 °C

Belediye başkanları yemeğe alınmadı

23.11.2013 19:48
Başbakan'ın Akçaabat'taki yemeğine yemeğinde belde belediye başkanları alınmadı.
Belediye başkanları yemeğe alınmadı

Trabzon Valiliği tarafından Başbakan Recep Tayyip Erdoğan onuruna verilen yemekte belediye başkan içeri alınmadı. Akçaabat Saray Restaurant'ta düzenlenen yemeğe giden AK Partili belde belediye başkanları, davetli olmadıkları gerekçesiyle içeriye sokulmadı. Valilik tarafından yapılan organizasyona tepki gösteren belediye başkanları daha sonra oradan ayrıldı.

İlçe yönetiminden konuyla ilgili yapılan açıklamada "Sayın Başbakanımız onuruna verilen yemek Trabzon Valiliği tarafından organize edilmiştir. Davetli listesi de valilik tarafından belirlenmiş ve parti ile bir ilgisi yoktur" denildi.

 

Etiketler: ,
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
HACİ ADİL
24 Kasım 2013 Pazar 21:28
21:28
İŞTE BU NEDENLE SİYASETTEN NEFRET EDEN BİR AHLAHA SAHİBİM ALLAHA ŞÜKÜR BENİ O HALE İHTİYAÇ ETTİRMEDİ HİZMET EDENLERE SAYGIM VAR BAŞKANLARA ÜZÜLDÜM.DAHA KONUŞMAYAYIM ...
AKP'li Belediye
24 Kasım 2013 Pazar 17:20
17:20
Yemekte eski MHP ilçe başkanının görüntüsünü gördüm..B.E. eğer o alınıyorda belediye başkanları alınmıyorsa..oyu o toplasın...bakalım nekadar oy alacaklar....
AKP İL
23 Kasım 2013 Cumartesi 21:58
21:58
Havaalanında da eski MV leri ..yöneticiler alınmadı...ne olmuş yani..reklam yeri değil...iş yapsınlar iş...sonra bi yerlere aday olsunlar...
yıldızlıdan AKP'li
23 Kasım 2013 Cumartesi 21:54
21:54
yorumumu kesmeden yayınlayın..yada yayınlamayın..batıdaki belde başkanlarından birisi.M.A. neden yayınlamıyorsunuz....
RAHMAN YASİN HALİL İBRAHİM
23 Kasım 2013 Cumartesi 21:32
21:32
AK PARTİ
YILLAR ÖNCESINDEN OLUŞTURDUĞU O ÇEMBERIN IÇERISINE SONRADAN KİMSEYİ ALMAZ.

O ÇEMBER Kİ ; RANT VE ÇIKAR CEMBERİ

O ÇEMBER Kİ TAM BİR SIR DÜNYASI

İSTEDİĞİN KADAR HALKA HİZMET EDEN BELEDİYE BAŞKANI OL

İSTEDİĞİN KADAR HALKIN ADAMI OL

İSTEDİĞİN KADAR HALK TARAFINDAN SEVİLEN OL

O ÇEMBERE ALMAZLAR SENİ BAŞKANIM.

AMA AK PARTİ KURMAYLARI BİRŞEYİN FARKINDA DEĞİL .

"ÇEMBER DARALIYOR "

SEN DİK DUR SAYIN BELEDİYE BAŞKANIM. SENİ ORAYA ALMAYANI ,BİZ GÖNLÜMÜZDEN ALIRIZ
İlgili Haberler
Diğer Haberler
  • Çalışmalar Devam Ediyor.17 Ağustos 2017 Perşembe 16:06