• BIST 107.212
  • Altın 151,535
  • Dolar 3,6828
  • Euro 4,3280
  • Trabzon : 19 °C

Batur "Konsatre Olamadık"

20.09.2009 20:33
Batur Konsatre Olamadık
Akçaabat Sebatspor'da, teknik direktör İsmail Batur, futbolcularının maçta ortaya koydukları performansın, kendilerini hayal kırıklığına uğrattığını söyledi.

TFF 2. Lig 3. Grup'ta, sahasında Erzurumspor'u 3-1 yenen Akçaabat Sebatspor'da, teknik direktör İsmail Batur, futbolcularının maçta ortaya koydukları performansın, kendilerini hayal kırıklığına uğrattığını söyledi.

Batur, AA muhabirine yaptığı açıklamada, karşılaşma boyunca oyuncularının konsantre eksikliği yaşadığını vurgulayarak, ''Erzurumspor'un geçen haftaki karşılaşmaya çıkmaması nedeniyle bu maça da gelmeyeceği yönünde bazı haberler geldi. Bu tür haberler ve rakibimizin 3 yedek oyuncu ile karşılaşmaya gelmesi, sporcularda bir rehavete neden oldu'' dedi.

Maçta sevindirici olan tek şeyin, aldıkları 3 puan olduğunu belirten Batur, şöyle devam etti:

''Karşılaşma boyunca sporcularımızın ortaya koydukları performans, bizi hayal kırıklığına uğrattı. Maçın zor geçeceğini biliyorduk. Biz kötü futbol ortaya koyunca ve gol vuruşlarında beceriksiz olunca işi daha da zorlaştırdık. Karşılaşmada tek tesellimiz, alınan 3 puandır. Yapılan hatalardan ders çıkartıp yolumuza devam edeceğiz.''

Öteyandan Akçaabat Sebatspor'da bayramlaşma yarın (Pazartesi) saat 14.30'da  kulüp tesislerinde yapılacağı açıklandı.  

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
alisezgin
25 Eylül 2009 Cuma 16:12
dumanlı efendi...
senin savunduğun yönetim diyorsun ben hangi yönetimi savunmuşum kardeşim??? ben sana şu yönetimi savunuyorum dedimmi. saçmalyıp duran sensin ve lütfen site yöneticileride mesajları eksik etek yayınlamasın! ona bakarsan takımın başında ali kemal özcan vardı eğer pazar maçını almasaydı takım düşüecekti buna nediyceksin??? ismail batur üstüste 5,6 maç kaybederken sen neden konuşmuyordun? neden ozaman avukatlığını yapmıyordun... ya bırak bu işleri yaa. biliyormuş gibi burda millete afra tafra yapma
grup fanatik
25 Eylül 2009 Cuma 00:03
dumanlı fazla dumanlanma
kardesim sen ismail baturun avukatımısın,yakınımısın.sitede nerde ismail baturu biri elestirmis hemen yorumu basmışsın.ismail batur becenbaur diğilya elestırılmıcek.herkes burda sebatın iyi olması için yorum yazıyor.milleti futbol cahili yaptın.siz ne anlarsanız futboldan diyorsun.o da der sanaki sen ne anlarsın futboldan.sen sebatı yorumla bırak bu işleri.bizden fanatik olma.
dumanlı
24 Eylül 2009 Perşembe 12:33
Alisezgine cevap...
Ali sezgin senmi bıraktın kümede ismail batur bu takımı aldığında küme adayı idi. Karadenizspor maçına kadar kimde takımın başında senmi idin alisezgin,sen saçma saçma konuşuyorsun
bilip bilmediğin yere konuşuyorsun.Geçmişi hatırlamıyorsan arşivlere girde bak ismail batur gelende takım nerde idi nereye geldi. Karadenizspor maçından sonra ismail baturu senin savunduğun yönetim gönderdi.Gelen teknik heyet ile birlikte kümeye gidiyordu bu takım evinde erzuruma yenildi. son maçı kazanmasaydı bugün
mendonza
21 Eylül 2009 Pazartesi 23:24
futbolu bilerek konuşmalı
unutulmamalıki ismail hoca 1.ligde bile oynamış eski bir futbolcu sebatı şampiyon yapan kadronunda önemil bir parçasıydı hocalık işinide 1991den beri yapıyor başarılarıda ortada sebettan ayrılış şekilleride. futbollu bilmeden konuşmamalı illa yenilen takım defans çıkarıp forvet almaz bek çıkarıp yerine stoper alıp maçı çevirebilirsin bu tamamen taktikle alakılı o an ne yapılması gerekiyorsa ona göre adam alınır. maçı izledim harun ve taha ikiside kötüydü ben bile sinir krizine girdim hocada hakl
alisezgin
21 Eylül 2009 Pazartesi 20:49
ayrıca dumanlı...
geçen sene takımı ismail baturmu bıraktı kümede???? 2.yarıki kadro ligin en iyi takımıydı. emre ve muhammetin performansıyla takım ligde kaldı. takım haftalarca maç kaybetti bunlara nediyceksin peki?? saçma saçma konuşma bilmeden burda ahkam kesme. burda yorum yapan herkes sebat aşığı. Güzel günler gelecek Allahın izniyle ama değişmesi gereken çok hususlar var
Diğer Haberler
  • A.Sebatspor Veda Etti31 Mart 2017 Cuma 18:51
  • Akçaabat Derbisine Yakışmadı27 Mart 2017 Pazartesi 14:19
  • Akçaabat Sebatspor'a Yakışmadı22 Mart 2017 Çarşamba 16:29
  • A.Sebatspor Doğan Avında22 Mart 2017 Çarşamba 11:19
  • Sebatspor Beşledi07 Mart 2017 Salı 14:16
  • Şen Ola Sebat Şen Ola07 Şubat 2017 Salı 15:21
  • Fatih Stadyumundaki Kar Temizlendi06 Şubat 2017 Pazartesi 17:29
  • Akçaabat Sebatspor'a Kar Engeli30 Ocak 2017 Pazartesi 14:37
  • Futbolculara Tatlı jest16 Ocak 2017 Pazartesi 13:55
  • Sebatspor Maçında Kural Hatası11 Ocak 2017 Çarşamba 15:32