• BIST 90.383
  • Altın 144,409
  • Dolar 3,6117
  • Euro 3,9021
  • Trabzon : 10 °C

Batur istifa etti.

04.12.2007 18:18
Batur istifa etti.
Akçaabat Sebatspor'da İsmail Batur istifa etti.

     Akçaabat Sebatspor'da teknik direktör İsmail Batur istifa etti.
Önceki akşam yapılan yönetim kuruluna istafasını sunan teknik direktörün bu isteği yönetim kurulu tarafından kabul edildi.
     Konu ilgili sitemize açıklama yapan Genel kaptan Ethem Gören, hocanın istifasını beklemdiklerini kendileri için süpriz bir karar olduğunu belirtti.Gören "hocamız çok zor şartlar altında takıma elinden gelen katkıyı yapmak için mücadele etmiştir.Yönetim kurulumuza istifa etmesi yönünde teklifte bulundu.Yönetim kuruluda onun kararına saygı göstererek istifasını kabul etti.Herkes için hayırlı olmasını dilerim" ifadesini kullandı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
muhammet ali
06 Aralık 2007 Perşembe 18:48
y.m.g
Biz daha son sözü söylemedik hocam
ibrahim
06 Aralık 2007 Perşembe 14:23
Yönetimdeki Rezalet
yönetimdeki rezaleti hep beraber ismail hocanın istifasıyla gördük cocukları akrabaları oynamıyo die hocayı takımdan dıslayan zihniyet sebat spora hiçbi katkı saglayamaz bıraksınlar bu adam gibi bu işi yapacak insanlar gelsin reziller ordusuyla dolu ogullarınız akrabalarınız oynasında kurtarsın bakalım sebatı nasilsa düşmekten kurtuldu sebayspor
aydin
04 Aralık 2007 Salı 23:40
calik
Harbiden öyle oldu yazik günah adamin hakkini yediler ve tabiki futbolcularinda hakki yendi. hic para ödenmedi Allahdan revami bu?? bu sartlar altinda takim fazla gitmez bu koca cinar devrilir.
kralll ...
04 Aralık 2007 Salı 19:14
AYIP
Böyle bi hocayı kaybettiğimiz için Sebatsporun utanması lazım ayıptır adam parasız çalıştı onca ay yapılan uygulama adil olmaktan çok uzaktır bazı yönetici arkadaşarımızın çocukları sımdı rahat etmiştir umarım!
Diğer Haberler
  • Futbolculara Tatlı jest16 Ocak 2017 Pazartesi 13:55