• BIST 107.202
  • Altın 145,263
  • Dolar 3,5161
  • Euro 4,1312
  • Trabzon : 28 °C

Başkan Şenol AYVAZ

02.08.2008 13:49
Başkan Şenol AYVAZ
Akçaabat Sebatspor'da Başkanlığa Şenol Ayvaz getirildi.

SAYIN ZİYARETÇİLERİMİZ.SİZLER İÇİN HİÇBİR KARŞILIK BEKLEMEDEN KONGREYİ TAKİP ETTİK. ANCAK BAZI HABER SİTELERİ OTURDUKLARI YERDEN HABERLERİMİZİ İZİNSİZ OLARAK  AYNEN KULLANMIŞTIR. ONLARI EMEĞE SAYGIYA DAVET EDİYORUM. DERVİŞ ALTUNTAŞ

              Akçaabat Sebatspor’da olağanüstü genel kurul yapıldı.

TFF 2.Lig takımlarından Akçaabat Sebatspor’da yapılan olağanüstü genel kurulda Başkanlığa 2. Kez Şenol Ayvaz getirildi. 775 delegenin oy halkı bulunan genel kurula 68 delege katıldı ve katılan delegelerden 44 oy alan Şenol Ayvaz Başkanlığa tekrar getirildi.

            Kongre sonrası AA muhabirine açıklamada bulunan Başkan Şenol Ayvaz,  geçmişte yaşanan kırgınlıkları bir tarafa bırakarak yeni bir sayfa açtıklarını, Akçaabat Sebatspor’u sevenleri bir araya getirerek kulübü layık olduğu yere çıkartacaklarını belirtti. Ayvaz “ Çok zor bir göreve talip olduğumuzu biliyoruz. Ben ve arkadaşlarım bu zorlukları bile bile göreve talip olduk. Sıkıntıları çok iyi biliyoruz. Biz Akçaabat Sebatspor’u gönülden seviyoruz. Bunu yaparken kimseden takdir istemiyoruz.”dedi.

 

            Başkan Ayvaz pazartesi günü ilk yönetim kurulu toplantısını yapacaklarını ve takımın kampını ziyaret edeceklerini belirterek “ ilk fırsatta kamp yerine giderek teknik heyet ve sporcularımızı ziyaret edeceğiz” dedi.

 

İşte Ayvaz'ın yönetim listesi

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
AYVAZ ZÜCCACİYE
04 Ağustos 2008 Pazartesi 12:23
HAYIRLI OLSUN
YENİ YÖNETİME BAŞARILAR DİLERİM AMA İŞLERİ ÇOK ZOR.
murat yazıcı
03 Ağustos 2008 Pazar 19:25
tepki varsa yeri kongre salonu olmalıdır çok üzücü bir tablo
tepki varsa yeri kongre salonu olmalıdır evet çok üzücü bir tablo herkes birilerine kızarak kongreye gitmiyor ve elini taşın altına koymuyor yazık çok yazık
Ahmet Aktepe
02 Ağustos 2008 Cumartesi 20:34
Çalınan Haberler
Sayın editör
haberin girişinde yaptığınız uyarı bizimde ilgimizi çekmedi değil. sitedeki haberleri bir süre sonra diğer sitelerde aynen görmemiz mümkün. Acaba neden kaynak göstermiyorlar. Yoksa Akçaabat isminin geçmesi zorlarına mı gidiyor. Ama biz kimin ne yaptığını çok iyi biliyoruz. Siz doğruyu yapmaya devam edin kazanan siz olacağınızdan eminiz. saygılarla
Ömer KASAP
02 Ağustos 2008 Cumartesi 20:33
Evimizin önündeki bu büyük çınara hayat versin herkes
775 delegenin 68 gelmiş oy kullanmış bu sebat kulübünü ne kadar ciddiye aldıklarını gösteriyor.Kurtuluş savaşımızı 68 kişi ciddiye almış.

Ben isterdimki;kulübün bu zor dönemlerinde Akçaabatın önde gelenleri bir platform oluştursun tüm oluşumlardan ortak bir yönetim olmasını isterdim.
Bu yönetimde pek görülmüyor ama bundan sonra dışardan büyüklerimiz ve eski yöneticilerin bir platform oluşturulmalı sebat kulübünü kendi ayakları üzerine basmasını sağlayan çalışmalar yapılmalı.
Yönetim başarılı olacakasa,Akçaabatlıları 7 den 70 e bir araya getirmeli Bir Halk harekatı başlatılmalı Transfere vercekleri paraları Akçaabatlıları bir araya getirecek projelere versinler bir defalığına.Kulübümüz ancak taraftar kitlesinin çoğaltılmasıyla ve Akçaabatlının tam desteğiyle başarıya ulaşır.Bu olmaz ise bu sahneleri tekrar tekrar izleriz.
1923Sebat Gençlik
a.k
02 Ağustos 2008 Cumartesi 17:14
a.k
kongrede konuşan yeni başkanın konuşmasından etkilendim en çok da ben orta mahallenin başında oturuyorum sözüne üzüldüm demekki birileri ona sen akcaabatlı değilsin mi dedi yada ima etti onun yüzünden bizden birşey olmuyoya başarılar yen, yönetim
Diğer Haberler