• BIST 108.489
  • Altın 151,185
  • Dolar 3,6704
  • Euro 4,3242
  • Trabzon : 15 °C

Başkan İsmi Açıkladı...

08.01.2011 19:41
Başkan İsmi Açıkladı...
Akçaabat Belediye Başkanı Şefik Türkmen, kendisi ve belediye ile ilgili iddiaların yer aldığı dergiyi yayımlayanların kim olduğunu açıkladı.

Türkmen, AK Parti'nin 8 yıllık icraatının anlatıldığı Kültürpark'taki programda yaptığı konuşmada, iddialar ortaya koyan derginin dağıtımını yapan kişilerin ifadelerine göre  dergilerin dağıtılması direktifini veren kişinin Kadırga TV Genel Yayın Müdürü olduğunu açıkladı...

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
mynamesrai
11 Ocak 2011 Salı 09:15
:)))
adamlar biliyor insanımızın ne kadar tez canlı olduğunu, akıllarına geleni yazmışlar. belediyeye ödenen ruhsat harcı makbuzunu rüşvet gibi lanse etmişler, bizim millet te buzağı arıyor... başkan casa denen şirketin gizli ortağı olsa, bu şirketin gerçek ortaklarından biri mhp den aday olur muydu. kimi kandırıyorsunuz siz ne anlatıyorsunuz
şahvemat
09 Ocak 2011 Pazar 21:10
çok güzel....
yapanları açıkladınız çok güzel.....şimdi birde yazdıklarının yalan olduğunu açıklayınız lütfen....yoksa yalan değil mi?????
TIBI
09 Ocak 2011 Pazar 13:05
Sayin baskan
O isi yapan kimse kim ,ama birde sen baskan olarak 15 yildir ilceye ne verdin onu düsünsene !Bu ilce kör topal bir baskanin elinde olsa sanirim bu ilce sil bastan altyapisi yapilmis tertemiz kokmayan icme suyuyla sokaklariyla tertemiz mahalle aralariyla ismine yakisi bir ilce olurdu,ama sen huzuru mutlulugu sahildeki köftecilere verdigin hizmetlerde ve bagli bulundugun beldelere dogru yaptigin dag yollarinda aradin vala ne diyim helal olsun ,at binenin kilic kusananindir demisler..
nıcolahı